Na regen komt echt zonneschijn

Lieve Miep,

van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje. Wat heerlijk dat hij er is. De meiden zijn vast door het dolle heen. ik ga snel even bijlezen op jullie forum. Geniet ervan, laat je nog even goed verwennen

Veel liefs!

hoi Miep,

zeker ken ik je nog wel. Jij nam inderdaad ALTIJD de moeite om ons een hart onder de riem te steken. Ben zo blij voor je!! Gefeliciteerd!!!! Geniet er van.

liefs  Kyra

Jeetje Miep!! Gefeliciteerd natuurlijk.
Ik moet nog altijd aan je denken toen we die berichtjes stuurden over dat je in de tuin bezig was en de 'rode puntmusen' weer waren gearriveerd!! En nu! Een zoon. Geniet ervan!!

Liefs
Ineke

Hi Miep,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoon!!!  In mijn geval is het zeker ook waar hoor dat na regen weer zonneschijn komt. Ik heb inmiddels (na mijn mk vorig jaar februari, zoals je misschien nog wel weet) een wolk van een dochter, Isa  Emelie,  gekregen op 14 februari 2006. Hoe toepasselijk! We genieten echt enorm van haar. Misschien wel dubbel vanwege de mk en de spannende zwangerschap en moeilijke bevalling.

Ik wens jou heel veel liefde, geluk en gezondheid met de kleine Jacco Bram.

Liefs,
Daantje

Hoi Miep!

G E F E L I C I T E E R D  ! ! ! Wat een supernieuws! En mini-miep blijkt dus een mannetje te zijn, leuk hoor! Alles er op en er aan? En met jou ook alles goed?

Ik zit nu (na een miskraam en een jaar wachten op een nieuwe zwangerschap) in week 33 van de zwangerschap en alles gaat gelukkig goed.  Dus nog even geduldig wachten  voor ons.

Laat je lekker verwennen en geniet van kleine Jacco!

Liefs, Em

Hoi Miep

Ik ken je wel niet maar ik wil jullie van harte feliciteren met
de geboorte van jullie zoon Jacco.Ik zelf heb net 4wk geleden
een miskraam gehad en dit geeft de burger moed.Wij hebben
gelukkig al een gezonde zoon van 19mnd dus dit wens ik voor
iedereen want het is geweldig maar dat kun jij nu natuurlijk be-
amen.Ik wens jullie alle geluk en gezondheid toe en geniet ervan.

Groetjes Anita

Meiden,

echt geweldig jullie meeleven zowel hier op het forum als op het april forum. Jullie zijn kanjers.

Meidenhou jullie zelf voor, de meeste zwnagerschappen gaan goed. Ook al ben je nu bang, verdrietig en weet je niet wat je te wachten staat. De meeste van jullie zullen dat ene kleintje voor hun voorbestemd in de toekomst vasthouden.

Liefs
Miep

Terug
Bovenaan