na verwijdering mirena

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
even vraagje
ik heb al bijna week boven de 37 wat is nou precies de bedoeling
heb 1 sept me spiraal er uit laten halen en nu 4 dagen last van misselijk heid over geven,
diaree en bruin afschijding nu weer wit.
komt dit door me hormonen?
heb al 7 jaar geen ongi gehad.
had vanmorgen test gedaan had ik besteld via internet
is een staafje moest je urine in potje doen
was vaag streepje te zien ik dacht loop even naar dokter.
en die zag ook klein streepje
maar hij zij dat kans klein is dat je niet zwanger bent omdat ik net 2 weken sopiraal er uit is doe over week nog maar een test.
wat moet ik hier nou weer mee?
pffff groetjes maaike

zou wel erg snel zijn, maar kans zit er in hoor dat je zwanger bent. Net wat de dokter zegt zou over een paar daagjes nog eens testen, duim voor je

Hoi hoi,

Ik heb op dit forum ook gelezen over een heel slecht werkende test dus welke test heb je? Maar je kunt idd ook gewoon zwanger zijn. Weet je wanneer je je ovulatie hebt gehad? Als deze direkt na het verwijderen is geweest kan het best volgens mij. Ik was direkt zwanger na een miskraam, daar zat dan 4 weken tussen natuurlijk. Over een paar daagjes opnieuw testen denk ik. Maar informeer wel even of je een betrouwbare test heb.

Groetjes Joyce

hoi meiden bedankt voor je reactie
ik had senisitest gedaan iemand ervaring mee?
en ik weet niet waneer me ov is ik ben al 7 jaar niet meer ongi geworden
groetjes tot typs

Hoi Maaike,
Toevallig kijk ik even op het zwanger worden forum, want ben zelf al 36 weken zwanger van mijn tweede. Ik ben bij mijn beide zwangerschappen direct zwanger geraakt na verwijdering van de Mirena. Hoop voor jou dat het net zo loopt! Lekker over een paar daagjes weer testen, voor je eigen gevoel. Het is lastig omdat je nog niet weet hoe je cyclus is natuurlijk, maar die testen zijn eerder negatief dan positief. Tenslotte reageert het op een hormoon dat toch aanwezig moet zijn. Een slechte test zou dus eerder niet goed reageren op het HCG hormoon. Een test die dus positief is heeft het HCG hormoon in je urine geconstateerd.
Spannend hoor voor je!

Groetjes en misschien tot ziens op het 'zwanger zijn' forum!

Wasabimammie!

Je cyclus loopt gewoon door tijdens het gebruik van mirena (ook al merk je dat niet aan een menstruatie), dat scheelt weer. Jammer dat je niet weet hoe die liep.

Zelf heb ik bijgehouden wanneer ik dezelfde hoofdpijn had als dat ik had tijdens een menstruatie. En ik kon dus echt merken dat mijn cyclus gelijk bleef.

Waarom haal je niet een digitale ClearBlue, die geeft gewoon duidelijk ZWANGER/NIET ZWANGER.

Succes

Miep

hoi miep
bedankt voor je berichtje
je was er vroeg bij.
ik wacht gewoon week anderhalve week af
'dan doe ik nog een test dan is het bijna maand geleden dat ik me spiraal er uit is gehaald
heb jij ook kids?
heb nog zoon van 8.
groetjes maaike

goede middag dames
nog steets verhoogde temp vanmorgen was het 36,09 kwam dat ik geen dekens om had voelde erg koud aan even later weer getest 37,03
en vanmorgen zie ik veel aarders op me borsten en 1ne borst zitten allemaal puntjes op tepel hof andere niet
groetjes maaike

Terug
Bovenaan