na verwijdering mirena

Hoi Maaikeh,

Bij mij is in augustus mn mirena verwijderd. Werd tijdens de mirena amper ongesteld en als ik het was dan was het hooguit een paar minuten en dan was het weer over.
Ik had ook last van allerlei vage kwaaltjes dus hield me in mn hoofd dat ik toch best eens zwanger zou kunnen zijn. Werd helemaal gek van mezelf.

Paar testen gedaan en nix hoor. Zelfs nog een bloedtest gehad.
Bij de gyn. geinformeerd en daar vertelde ze me dat je wél 4 maand niet ongesteld kon worden als je pech had.
Omdat het hele hormoon huishouden eerst op regel moest komen.

Bij mij duurde het dus 6 weken en jahoor daar waren de rode duivels. Ben allang blij dat ze alsnog kwamen, weet ik in ieder geval dat dát weer op regel is.
Hoop van harte voor je dat je zwanger bent, maar het is niet onwaarschijnlijk dat al je kwaaltjes komen door het verwijderen van de mirena.

Heel veel succes!

Groetjes mamaloe x

hoi
bedankt voor je berichtje
ik denk ook dat het door verwijdering van spiraal is.
hoop dat ik gauw ongi word dit is ook niks hoor.
groetjes maaike

quote: maaikeh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2006 10:12:42'));

hoi miep
bedankt voor je berichtje
je was er vroeg bij.
ik wacht gewoon week anderhalve week af
'dan doe ik nog een test dan is het bijna maand geleden dat ik me spiraal er uit is gehaald
heb jij ook kids?
heb nog zoon van 8.
groetjes maaike

Maaikeh,

ik heb inderdaad kids. 2 meiden van 8 en bijna 7, een jochie van ruim 5 maanden en ik ben bijna 11 weken zwanger van wonder nummer 4.

Miep

hoi
wat leuk zeg
hoop dat ik gauw ongi word want wachten is niet mijn sterkste kant.
je denk nu dat je zwanger bent maar kan niet zo snel.
alles wat je voelt denk je ja volgens mij ben ik zwanger.
maar dat is denk ik niet zo.
heb spiraal 7 jaar gehad.
alles moet gewoon weer zijn werk doen en dat duurt even.
groetjes maaike

Terug
Bovenaan