naam als je kindje een jongen/meisje was geweest..

Hey!

Ik doe met Esme mee.... Ik verklap het niet, hahahah! Onze meisjesnaam is blijven staan en we hebben een nieuwe jongensnaam inmiddels. Voor de nieuwsschierigen:

* de jongens en meisjesnaam doen allebei mee op dit forum
* de meisjesnaam heb ik dus ooit al eens genoemd, hihi! De mama die het zich herinnert: sst!
* de jongensnaam die we eerst hadden voor deze beeb, circuleert ook mee hier...

-X- Marieke

Als wij een tweede krijgen zou ik nog niet weten hoe hij/zij komt te heette.
Als Chloë een jongen was geweest had ze waarschijnlijk Dylan geheten, maar nu zou ik die naam niet meer pakken.

groetjes pally

Voor Lukas hadden we nog geen meisjes naam. Lukas wisten we al vrij snel maar we konden geen meisjes naam bedenken. Met 20 wk wisten we dat het een jongetje zou worden dus hebben we maar niet verder nagedacht.

Maar voor Lukas heb ik twee miskramen gehad. Van de eerste wist ik zeker dat het een meisje was en we hadden toen de naam Emma Julia en we zouden haar Julia noemen. Of het een meisje zou zijn geworden? Ik weet het niet maar die naam blijft heel speciaal voor me en Lukas zou nooit zo geheten hebben als hij een meisje was. Die naam is en blijft voor het eerste kindje

HIya Mommas!

Ik moest er ook ff over nadenken hoor...of ik de naam wel wilde verklappen hier, maar ach wat maakt het me ook uit...

Als Max een meisje was geweest dan had ie Luna geheten, hoop eigenlijk nog dat we de kans krijgen om die naam alsnog te gebruiken.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan