Naam bij Aron

<p>Dag,  Ik ben op zoek naar een leuke naam bij Aron, zo heet onze zoon. Ik ben in februari uitgerekend en weet niet wat het geslacht is van onze tweede spruit.</p><p>Mijn man en ik denken aan de jongensnaam Cas en aan de meisjesnaam Nora.  We vinden beiden leuk maar….zoals je ziet is Nora het omgekeerde van Aron, is dit gek? Mijn man zegt daar worden ze straks mee gepest! </p><p>Dus vraag 1 is het Nora gek bij Aron en denken jullie dat het issue kan zijn?</p><p>Vraag 2 nog suggesties voor leuke andere namen in ongeveer dezelfde lijn als Aron, Cas of Nora</p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik ken een broer en zus Mila en Liam. Ook zelfde letters gebruikt. Was me nooit zo opgevallen als de moeder t niet had gezegd. Aron en Nora viel me wel meteen op met het zien ervan, zou me niet meteen opvallen met alleen uitspreken hoor. Maar Nora is een leuke naam. Anders Nova mss een optie

Mij was het niet opgevallen. Ook vraag ik me af in hoeverre ze hiermee worden gepest.
Zit er veel leeftijdsverschil tussen? Ze zullen uiteindelijk als ze op leeftijd "pesten" komen, ook hun eigen vrienden hebben gekregen en dan niet altijd samen spelen (misschien afhankelijk van leeftijdsverschil en dan is het ook nog meisje/jongen). Dan moet het bij kinderen ook nog eens zo bewust opvallen. 
Ik denk dat dat wel spaak loopt.

Ik vind het ook leuk! En zie geen reden tot pesten. Soms hoor je ook tweelingen die tim en tom heten ofzo, maar gepest erover heb ik nooit gehoord.

Terug
Bovenaan