Naam bij Aron

Ik vind het ook leuk!
Het valt absoluut niet op dat het dezelfde naam is maar omgekeerd.
Mijn ouders dachten dat ze jongens kregen en hebben op het laatste moment maar gekozen voor bloemennamen: zusje en ik heten dus allebei naar een bloem waarbij mijn naam het makkelijkste rijmt op van álles maar ik kan me niet herinneren ooit echt gepest te zijn.
Zou me er niet te druk om maken, het komt vast wel goed :D Ik vind het zelf alleen wel goed om (waarschijnlijk een open deur-advies) in mijn achterhoofd te houden dat je een naam je hele leven hebt en zou daarom zelf bijvoorbeeld niet zo snel kiezen voor iets onconventioneels :)

Heel leuk juist! Waarschijnlijk valt het de meesten mensen niet eens op.
Het zou raar zijn als het een vreemd geknutselde naam zou zijn, maar Nora is een hartstikke mooie naam!
Ik heb een Roan en Nora zou juist bovenaan de lijst staan voor een volgende

Was mij niet opgevallen hoor! Hoor wel vaker dat vooral vaders denken aan pesten bij naam kiezen. Hier ook al.. Ik denk echt dat een naam nooit een aanleiding is voor pesten. Als pestkoppen het gemunt hebben op je kind ( wat hopelijk nooit zal gebeuren) vinden ze altijd wel iets hoor. 
Leuke namen heb je! 

Het was mij eigenlijk helemaal niet opgevallen, en Nora en Aron zijn beide hartstikke normale als naam herkenbare namen. Dus ik denk niet dat mensen er snel een spiegelbeeld achter zullen gaan zoeken, en nu ik het wel gezien heb (omdat je het zelf zei) vind ik het er geen minder leuke namen om, alleen een grappig weetje.

Super bedankt voor jullie reacties. 
Het is idd meer een papading mss ik had er ook totaal niet hij nagedacht. En idd het is wel zo dat als zij gepest gaat worden ze toch wel iets vinden of dat nou een naam is of iets anders!
En idd nummer 3 moet dan maar weer een jongen worden Roan ? of Lauren die staat hier ook nog wel op het laatste ?

Terug
Bovenaan