D Druif mei 11, 2019 #9 Ik vind het ook geen mooie naam. Ik zou de naam persoonlijk ook eerder bij een jongetje verwachten dan bij een meisje.
Ik vind het ook geen mooie naam. Ik zou de naam persoonlijk ook eerder bij een jongetje verwachten dan bij een meisje.
G gebruiker111771 mei 12, 2019 #10 Ik vind het een mooie naam, maar moet wel denken aan paw patrol. Dat komt alleen omdat ik een vierjarige rond heb lopen.
Ik vind het een mooie naam, maar moet wel denken aan paw patrol. Dat komt alleen omdat ik een vierjarige rond heb lopen.
G Gebruiker10062522 mei 12, 2019 #11 Ik vind het een hele leuke naam en heb er verder ook geen associaties bij!
M Miesi mei 12, 2019 #12 Het zou niet mijn keuze zijn, maar als jullie het een leuke naam vinden zeker doen, want dat is het belangrijkst en niet wat andere ervan vinden ?
Het zou niet mijn keuze zijn, maar als jullie het een leuke naam vinden zeker doen, want dat is het belangrijkst en niet wat andere ervan vinden ?
D DanaH mei 12, 2019 #13 Ik vind het een hele leuke naam. Echt zoveel beter als die afgezaagde Hollandse namen!