Naam goed uit te spreken?

Mijn zoontje (nov '18) heet ook Logan! Goede keus dus wat mij betreft. ;) Wij zijn er heel blij mee: Engels (dat wilden we graag), hij komt niet zo veel voor, maar is wel bekend, en de uitspraak is duidelijk (ook een eis van ons). 1 keer gehad dat iemand de naam niet goed uitsprak, maar dat was een 3-jarig meisje, verder in ruim 2,5 jaar tijd nog nooit vragen over gehad of dat mensen er iets anders van maken!

Ik ken de naam en vind het ook super leuk en ik snap waarom je dat zegt. Ik heb met mijn naam ook hetzelfde "probleem" en wil dat ook liever niet voor mijn kinderen.

Ik vind dat Logan maar op 1 manier uit te spreken is maar er zullen altijd mensen zijn die het toch op zijn Nederlands uitspreken. Al denk ik dat meerendeel de naam juist zullen uitspreken. Engelse/Amerikaanse namen komen steeds meer voor in Nederland.

Bedankt voor al jullie reacties, heel fijn! En KB wat leuk dat jouw zoontje ook Logan heet, echt een fantastische naam. Elke keer als ik hem hoor of eraan denk krijg ik kriebels in mijn buik, dus dan moet het zo zijn geloof ik

Terug
Bovenaan