Naam: Hayden?

Hoi!

Nu ik 15 weken zwanger ben, zijn we natuurlijk druk aan het kijken naar een naam voor de nieuwe kleine spruit. Nu vinden we alletwee Hayden een mooie meidennaam. Het is een unisexnaam, maar oorspronkelijk is het meer een jongensnaam (vanuit de Verenigde Staten).

Wat vinden jullie, vinden jullie dat deze naam ook past bij een meid? En  denken jullie dat ze ermee gepest kan worden (omdat je het uitspreekt als 'heden', dat je dan grapjes krijgt met verleden en toekomst enzo?)

Graag jullie mening! Of als jullie nog leuke suggesties hebben (internationale/amerikaanse namen), hoor ik het natuurlijk ook graag

Groetjes Stef

Hoi Stephanie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Moeilijk he, een naam kiezen?
Persoonlijk zou ik geen naam nemen die voor meid en jongen kan. Maar zijn wij meer voor echte meidennaam of echte jongensnaam.
Wat vind je van Hayley?
Euh, andere namen, ik zal eens diep gaan nadenken. Dan kom ik weer terug

Groetjes Bloemetje
34wkn en 4dgn zwanger.

gewoon doen! Als jullie het een mooie naam vinden wennen de mensen er vanzelf aan! MIjn dochter heeft ook een jongensnaam en zie hier... al 2 van mijn kennisen overwegen nu deze naam voor hun dochter..... Vind tegenwoordig toch dat er meer unisex namen ontstaan.

@ Bloemetje: We hebben al een meid met een unisex naam. Vind het zelf altijd erg leuk. Hayley is een leuke naam, maar moet dan altijd denken aan dat dochtertje van Eminem (misschien een beetje stom ). Kom maar op met verdere suggesties

@ Stephanie: Nu ben ik wel heel benieuwd hoe je dochtertje heet!!

Als ik eerlijk ben;   ik zag al een paar dagen de topic titel, en vind het wel een echte jongensnaam.
Ik denk dat je later heel vaak zult horen: "O, ik dacht dat het een jongen was?"
De naam die bloemetje zei vind ik wel heel mooi voor een meisje!

Als jullie deze naam bij jullie kindje vinden passen
moeten jullie dat gewoon doen!
Het is niet niks een naam vinden voor je kindje....
het moet natuurlijk helemaal perfect zijn!!
Ik vind het een hele mooie naam!
Hou wel van aparte namen die bijna niet voor komen!
Ons zoontje (6weken) heet Mauk....komt ook niet veel voor!
Onze meisjesnaam die we in gedachte hadden kon ook voor allebei....
is juist stoer...vind ik, haha!

Als jullie gevoel goed is bij deze naam zou ik het gewoon doen!
Succes verder!

Liefs Annemiek.

Terug
Bovenaan