Naam: Hayden?

Hallo,

Ik heb zelf een naam die voornamelijk wordt gebruikt voor jongens, maar die nu steeds meer voor meiden is! kan de naam even niet noemen, want hij komt ook nog eens vrij weinig voor ;-)
En voor de beebie in mijn buik hebben we ook een naam die zowel voor een meid als voor een jongen kan, erg stoere naam!!

Dus gewoon doen!!

xxx Tink

Bedankt voor jullie leuke en eerlijke reacties!
Leuk ook om te zien dat veel mensen een aparte/unisex naam aan hun kindje hebben gegeven. Ik zie het zelf gewoon niet zitten dat mijn kindje bij nog drie andere Sofies/Fleurs/Sems/Finns in de klas komt te zitten. Leuke namen hoor, maar ik vind apartere namen leuker.

Mijn dochtertje heeft een unisexnaam, heb vaak genoeg gehoord dat ze haar een jongetje noemden (vooral toen ze nog erg klein was, dan zie je soms niet of een baby nou een jongen of een meisje is ).
Vind dat zelf niet heel erg.

Ik vind het echt zo moeilijk om een naam te vinden! We zijn hoogstwaarschijnlijk al uit de jongensnaam, meisjesnaam hebben we een lijstje van ongeveer 5 namen die elke keer maar terug blijven komen. Hoe kiezen we daar nou uit? En hoe weet je of het DE naam is en dus niet verder hoeft te zoeken? Ik ben bang dat ik later een leukere naam tegenkom ...

Terug
Bovenaan