Naam Indy Nova

Afgelopen week te horen gekregen dat we een meisje krijgen! Na ons eerste wondertje een jongen nu een tweede wondertje een meisje (Beide lang iui-traject). We zijn nu over een meisjes naam aan het denken. We hebben al 2,5 jaar de naam Nova maar ook de naam Indy vinden wij erg mooi. Nu zei mijn man: 'we kunnen een dubbele naam nemen Indy Nova' . Indy als roep naam. Ons zoontje heeft 1 naam. Hoe vinden jullie Indy Nova klinken? De combinatie heb ik nog niet eerder gehoord! En als ze volwassen is, is Indy Nova dan een sterke naam? ( Indy = onafhankelijk, Nova = nieuw )

Vind wel heel mooie allebei dus waarom niet mijn dochter heef ook 2 namen ruya eliz en heb er totaal geen spijt bij de 2 de denk ik ook aan 2 namen, en vind ze allebei wel sterk

Ik zou er Nova-Indy van maken. Ik vind voor een volwassen vrouw Nova veel mooier dan Indy. En inderdaad, als je als roepnaam 1 van beide namen gebruikt, dan gebruik je de andere naam dus nooit.

Ik vind het heel leuk. Ze kan zelf altijd nog dr 2e naam gebruiken als ze dat wil toch? Maargoed mijn dochter heet Eefje en daar hebben ook mensen een mening over ;) ik denk dan: als ze wil kiest ze later gewoon voor eef, evi of eva als roepnaam. Ik vind indy nova leuk iig!

Terug
Bovenaan