Naam Indy Nova

Ik vind het leuk! Alleen zou ik het niet doen, omdat je zoontje maar 1 naam heeft. Maar, als jullie er geen problemen mee hebben en het leuk vinden, moet je het ook gewoon doen!! Iedereen zal toch een andere mening hebben.
Mijn dochter heeft ook 2 namen, dus de ene als roepnaam en de andere alleen op papier. 

Ik vind de dubbele naam heel leuk bij elkaar passen maar denk in de praktijk dat iedereen uiteindelijk alleen Indy zal gaan gebruiken. Net zoals mensen lange namen bij het roepen ook altijd afkorten. Als je daar geen problemen mee hebt gewoon doen. 

Ik zou voor twee voornamen gaan, en niet een dubbelnaam. Mensen korten al gauw af. 
Nova vind ik ook mooier voor een volwassen vrouw. Dus ik zou persoonlijk Nova Indy kiezen. Wel hele leuke namen!
Mijn dochter heeft ook 2 namen, 1 roepnaam, en de tweede enkel op documenten en in de voorletters. Maar ik vond het toch mooi en de tweede is een familienaam. 
Wat mooi trouwens dat jullie 2 keer prijs hadden met de IUI's! Dat geeft me moed. Wij hebben een meisje uit IUI 6. En starten nu IUI voor nr 2. We kunnen niet op de natuurlijke manier zwanger worden. Veel geluk met je twee wondertjes!

Voorzichtig zijn. Evengoed (excuses!!)

Maar het wordt dan wel gauw
In die nova wat?

Excentrieke namen : ben ik echt wel voorstander van. Maar bekijk het ook met boerenverstand xxkus

Terug
Bovenaan