Naam kiezen..pff...help!!!

He meiden,

Het komt nu allemaal wel dichtbij he!!! Hier begint de namenpaniek aardig toe te slaan. De meidennaam is geen probleem maar de jongen.....Misschien dat jullie mij op weg kunnen helpen...We hebben twee jongensnamen. We houden van kort en Hollands en kunnen niet kiezen uit de volgende twee namen: SIEM EN GUUS. Wat vinden jullie leuker?? Ben benieuwd naar jullie reacties!!! Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes

Ik ga ook voor Siem. Maar idd heel persoonlijk.
Wij hadden heel snel een leuke jongensnaam Riley!! Moet je smaak zijn natuurlijk ;-)

Maar, we krijgen een meid haha!! Nu hebben we eindelijk ook een meisjesnaam!

Succes ermee!! Liefs Sonja

Ik vind Siem ook leuker, ben niet zo van namen met de U erin, maar dat is inderdaad persoonlijk!
Straks lig je met die kleine in je armen en dan denk je; Dit is ....., dan kan je toch nog ineens een andere naam kiezen.
Succes met kiezen in elk geval!

Wij hebben bij de tweede idd ook pas gekozen op het moment datonze dochter geboren werd! Erg praktisch vonden we zelf....al werd er door verschillende anderen negatief op gereageerd!
Toen ze geboren was wisten we ook gelijk welke naam het moest worden: en we waren het ook helemaal met elkaar eens.....

Groetjes

Terug
Bovenaan