Naam kiezen..pff...help!!!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad erg persoonlijk maar wel een keer leuk om vananderen te horen wat ze er van vinden. In je omgeving is het toch moielijk vragen en niet leuk als iedereen het al weet. Siem is een naam die ik al heel lang leuk vind maar ben bang dat het teveel lijkt op Sam en Sem (wat ik ook erg leuke namen vind trouwens) en die staan al zo hoog in de top tien. Wil toch een beetje origineel blijven. Bij Guus vraag ik me af of dat leuk is als je een knul van 15 ofzo bent...waar je je al mee bezig kan houden maar ja......is toch voor het leven he. Het past in ieder geval wel beiden bij de achternaam. Die durf ik hier niet te zeggen want ik heb nogal wat zwangeren om me heen die wellicht ook op het forum zitten. Ik blijf gewoon af en toe kijken of er nog reacties zijn, het helpt mij toch wel op weg merk ik. Bedankt in ieder geval.....groetjes

was even hier aan het spieken! jongensnaam hebben wij ook veel moeite mee gehad hoor! ik hou echt van stoere korte apparte namen en mijn vriend weer niet..dus veel ruzie gehad hahaha
het is idd heeeel persoonlijk! ik vond namen zoals Puk,Joep en Luuk geweldig,maar knapte snel weer af toen er allemaal jongens hier in de buurt werden geboren met die namen..nu hebben we een apparte naam die je niet veel hoort,maar wel gewoon makkelijk en maar 5 letters..daarbij moest het ook bij de naam van ons zoontje Jari passen..hele zoektocht geweest!
oja..ik zou voor Siem gaan..maar dat is heeel persoonlijk!

succes ermee!
Liefs Kim (maart mama en 35weken zwanger!)

Terug
Bovenaan