Naam! Mening?

<p>Wij krijgen een zoontje en zijn we toch allebei wel verliefd op een naam waar we steeds weer bij terug komen. Al blijft er ergens een twijfel misschien toch wel om wat andere mensen ervan vinden. Wat stom is omdat dat er natuurlijk niet toe doet. Wij vinden de naam Nika (uitspreken als Nieka) helemaal leuk. </p>

Oei lastig.

Ik vind Nika een hele mooie naam, maar hier stond hij op het lijstje voor een meisje. Uiteindelijk afgevallen. Nika kan wel voor zowel jongens als meisjes, maar wellicht dat in Nederland mensen het associeren met een meisje?
Is Mika misschien een optie? Klinkt look-a-like?

Succes met kiezen!

Zoals je zelf al zegt, eigenlijk doet het er niet toe wat andere mensen denken. Als je daar al gevoelig voor bent, waarom kies je er dan toch voor om hier meningen te gaan vragen? Ik zou daar persoonlijk alleen maar onzeker van worden! Maar wellicht dat het jou wel helpt ;) Mijn tip: als dit de naam is waar jullie steeds op terug komen, dan moet dit de naam worden. Dat hebben wij bij onze namen ook! Andere mensen hebben toch overal wel een mening over, maar het gaat om jullie kindje! Ik vind de naam in ieder geval wel heel leuk :) 

Super leuk!
En boeie wat andere mensen ervan vinden. Ik denk als hij eenmaal geboren is... jullie je zoon hebben ontmoet...en hij deze naam 'draagt' dat de naam perfect bij hem past. Het is gewoon lastig een naam te geven aan iets, waar je zelf nog geen kennis mee hebt gemaakt ;)
Wij krijgen ook een zoontje (37+ inmiddels) en hebben ook een naam die we nog nooit bij anderen hebben gehoord. Super leuk en origineel, vinden wij. En of andere die mening delen straks? Dont know en dont care. 
Succes met kiezen!

Leuke naam! Gewoon doen. Zolang het niks is dat rijmt op scheldwoorden of gekke dingen. De rest boeit niks. 

Jaaaaaa het is lastig he! We blijven inderdaad gewoon terugkomen op de naam Nika. Het is zeker niet dat ik onzeker word van meningen die anders zijn hoor! Het is meer dat het indd ook een meisjesnaam kan zijn maar ik vind het een jongensnaam. Ben dan benieuwd vooral wat andere denken bij de naam. Zullen de hormonen wel zijn ? heb er namelijk nooit last van en weet altijd beel goed wat ik wil en wat vooral niet. Maar het gaat inderdaad wel om wat wij vinden en erbij voelen. 

Terug
Bovenaan