Naam! Mening?

Onze hond heet zo. Haha dus ik heb een andere associatie ermee ??
Het is wel een unieke naam ken niemand die zo heet. Maar vind het zelf niet mooi voor een kindje. Maar je hebt 1000 verschillende meningen. Ik zelf vind Bas bijvoorbeeld erg leuk maar anderen zullen dat weer simpel en saai ofzo vinden. Maar je moet gewoon doen wat jullie beide het mooist vinden. Je raak erg snel gewend aan een naam dus het komt wel goed. En op nika kun je niet echt scheldnamen rijmen. Dus dat scheelt ook vind dat altijd wel belangrijk bij een naam. Hahah

@kkkk hahahah mooi is dat he dat je het dan niet meer kan zien als een mensennaam. Ik had laatst ook iemand die het zelfse heette als mijn hond en dat klopte zo niet in mijn hoofd. Maar wat je zegt het moet  goed voelen

De hond van mijn schoonouders heet mika en is een teefje. Nika vind ik echt een stoere naam en inderdaad meer voor jongen dan voor meisje. Ik vond mila als meisjes naam zo leuk. Alleen omdat de hond nu mika heeft durf ik het niet aan. Omdat ik dan toch ga associëren met de hond ondanks er een letter verschil is. 
Maar nika is echt wel leuk, en origineel!! 

De hond van mijn schoonouders heet mika en is een teefje. Nika vind ik echt een stoere naam en inderdaad meer voor jongen dan voor meisje. Ik vond mila als meisjes naam zo leuk. Alleen omdat de hond nu mika heeft durf ik het niet aan. Omdat ik dan toch ga associëren met de hond ondanks er een letter verschil is. 
Maar nika is echt wel leuk, en origineel!! 

@lieke mila is ook een hele leuke naam!! Maar snap je twijfel dan ook indd. Maaaaaar het is een leuke naam! Ja ben zo verliefd op de naam Nika. 

@newmom jaaa is natuurlijk zowel meisjes als jongens naam dus kan je indd de link leggen het is een meisjesnaam. 

@shamira jaaaaaa super leuk he! Stom dsn die twijfel he

[quote quote=10229920]Zoals je zelf al zegt, eigenlijk doet het er niet toe wat andere mensen denken. Als je daar al gevoelig voor bent, waarom kies je er dan toch voor om hier meningen te gaan vragen? Ik zou daar persoonlijk alleen maar onzeker van worden! Maar wellicht dat het jou wel helpt Mijn tip: als dit de naam is waar jullie steeds op terug komen, dan moet dit de naam worden. Dat hebben wij bij onze namen ook! Andere mensen hebben toch overal wel een mening over, maar het gaat om jullie kindje! Ik vind de naam in ieder geval wel heel leuk [/quote]
Dat. Ik snap ook echt niet dat mensen om  advies komen vragen op een forum. Zoveel mensen, zoveel meningen. Kies gewoon een naam die jij mooi vindt. Hooguit de schrijfwijze daar zou ik misschien nog het forum voor raadplegen. Maar ook dat is zo smaakafhankelijk.

Terug
Bovenaan