Naam passend bij..

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op dit forum maar lees wel al een aantal jaartjes mee?. Wij hebben een dochter van 14 maanden oud en ik ben momenteel zwanger van de tweede. In oktober 2021 ben ik uitgerekend. We weten nog niet of het een jongetje of meisje wordt maar dit willen wij ook niet weten totdat hij of zij geboren wordt?.</p><p>Nu vinden we het erg lastig om een jongensnaam te bedenken die mijn man en ik beiden leuk vinden. Ik hou van bijbelse namen en mijn man totaal niet. Hij houdt van korte voornamelijk Nederlandse namen. </p><p>Onze dochter heet Sophie. Meisjesnamen zijn geen probleem. De jongensnamen die op ons lijstje staan die we beiden leuk vinden zijn Noud, Lars en Thijs. Welke naam vinden jullie het leukste bij de naam Sophie? Of hebben jullie nog andere suggesties?</p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p><p> </p><p>Liefs Dana</p>
 
Leuk!! Wij willen ook niet weten wat het wordt ☺️. Ik vind het alledrie heerlijke namen. Maar ik zeg direct; Thijs. Sophie en Thijs, klinkt mooi!
 
Alle drie idd hele leuke namen. Ons zoontje heet ook Lars, dus die zou ik doen. Ook Noud vind ik een hele leuke naam. Past allebei goed bij Sophie
 
Goede smaak hebben jullie ;) Ik vind Thijs heel mooi bij Sofie passen. Noud vind ik ook echt een toffe naam. Onze jongens heten Daan en Koen. Misschien ook in jullie straatje? Andere suggesties:

Daniël
Luuk/Luc/Lucas
Moos 
Bram
Levi
Nathan
Ruben
Ben/Benjamin
Jens
 
Dankjewel voor de reacties! Ja wij vinden het erg leuk om het geslacht een verrassing te laten tot de geboorte. Het maakt ons toch niets uit wat het gaat worden. Alleen de namen moeten we vooraf bedenken?.   Daan vind ik ook een hele leuke naam maar er zijn 2 Daans geboren in onze vriendengroep dus die valt helaas af! Mijn man heet Bram en onze hond heet Levi. Anders waren dat ook serieuze opties??. Ruben vind ik ook leuk. Maar ik merk dat Thijs, Lars en Noud nog steeds de favorieten zijn. Ik neig meer naar Thijs of Noud en mijn man meer naar Lars of Noud. Gelukkig hebben wij nog even de tijd ??
 
Terug
Bovenaan