Naam/schrijfwijze

<p>Daar ben ik weer! Met een andere naam! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en welke schrijfwijze.</p><p>- Nowie</p><p>- Nowi </p><p>- Nowy</p><p>- Noï</p><p>- Noë </p><p>Ik vind het lastig! Wil wel dat het goed uitgesproken word namelijk! <br /><br /></p><p>Als tweede naam dacht ik bijvoorbeeld Nowie Lynn , maar andere zijn welkom!</p><p> </p><p>❤️❤️</p>

Tja, mijn eigen naam wordt vaak verkeerd geschreven als ik het zeg. En van mn dochter weten ze ook vaak niet hoe het uitgesproken  wordt of hoe je het schrijft.. Ik hou van een wat bijzondere naam, en dus als het verkeerd geschreven of gesproken wordt vind ik niet zo erg dus vind ook alle manieren hoe jij Nowie schrijft erg leuk! Haha schiet je dus niks mee op. 

Nowie! ?  Moeilijk eh namen kiezen haha. Hopelijk heb je een mooie voor de bevalling!
Soms is less more, ook met namen.
Succes en liefs 

Noë spreek ik uit als No-eee, de andere als No-iii, da's nogal een verschil! Dus ik weet niet wat het 'moet' zijn?

Ik vind Noë leuk, alle ander namen eerlijk gezegd echt niet..

Nowie vind in dan het leukst. Met Lynn erachter op zich niet onaardig maar dat hebben op het moment wel super veel mensen. Sws een dubbele naam maar dan met de naam Lynn hoor ik echt veel. Dus dat zou ik dan niet doen, vind in dit geval de naam alleen mooier, door Lynn erachter maak je het een beetje standaard terwijl Nowie juist heel apart is..

[quote quote=10390319]Nowie vind in dan het leukst. Met Lynn erachter op zich niet onaardig maar dat hebben op het moment wel super veel mensen. Sws een dubbele naam maar dan met de naam Lynn hoor ik echt veel. Dus dat zou ik dan niet doen, vind in dit geval de naam alleen mooier, door Lynn erachter maak je het een beetje standaard terwijl Nowie juist heel apart is..[/quote]
Helemaal mee eens! Daarom twijfel ik ook. Zal het als tweede naam gebruiken en niet als dubbele naam (dus ook echt voluit uitgesproken)! Ik ga er is over nadenken om het enkel zo te houden, of wie weet kom ik nog een andere tweede naam tegen hihi! Thankssss in iedergeval ?

[quote quote=10390309]Tja, mijn eigen naam wordt vaak verkeerd geschreven als ik het zeg. En van mn dochter weten ze ook vaak niet hoe het uitgesproken wordt of hoe je het schrijft.. Ik hou van een wat bijzondere naam, en dus als het verkeerd geschreven of gesproken wordt vind ik niet zo erg dus vind ook alle manieren hoe jij Nowie schrijft erg leuk! Haha schiet je dus niks mee op.[/quote]
Ja, volgens mij maakt het ook niet uit! Of je nou een makkelijke of moeilijke maakt heb, mensen blijven het fout schrijven of zeggen haha!
Thanks voor je mening? helpt mij zeker!

Terug
Bovenaan