Naam/schrijfwijze

[quote quote=10390313]Nowie! ? Moeilijk eh namen kiezen haha. Hopelijk heb je een mooie voor de bevalling! Soms is less more, ook met namen. Succes en liefs[/quote]
Zooo pffff echt wel haha! Heel lastig, helemaal omdat we het niet eens worden! Deze naam vinden we alletwee leuk! En schrijfwijze Nowie vonden wij leuk, omdat het anders is dan anders haha! Maar echt wat een twijfelkont ben ik zeg hihi! 

bedankt voor je input ! Ik denk dat we gewoon voor Nowie moeten gaan ?? liefsss 

[quote quote=10390313]Nowie! ? Moeilijk eh namen kiezen haha. Hopelijk heb je een mooie voor de bevalling! Soms is less more, ook met namen. Succes en liefs[/quote]
Zooo pffff echt wel haha! Heel lastig, helemaal omdat we het niet eens worden! Deze naam vinden we alletwee leuk! En schrijfwijze Nowie vonden wij leuk, omdat het anders is dan anders haha! Maar echt wat een twijfelkont ben ik zeg hihi! 

bedankt voor je input ! Ik denk dat we gewoon voor Nowie moeten gaan ?? liefsss 

Ik zou allereerst als noë schrijven vanwege een andere naam die ik ken in onze kennissen kring. "chloë"
(bij programma van teen mom heet een kindje zo alleen dan geschreven als kloie)
Maar omdat het dan ook "noe" kan worden (er zijn nog steeds mensen die de puntjes boven de letter niet kunnen vinden of gebruiken) zou ik zelf gaan voor nowie (de andere vind ik persoonlijk te modern/amerikaans/engels/etcetera geschreven..).. lijkt ook op de achternaam van een artiest (David bowie)  

Ik zou voor Noë of Noï gaan. Die andere vind ik persoonlijk te fonetisch en te versimpeld qua schrijfstijl..

Noë spreek je uit als Nowie en Noé als Nowee, ik vind t allebei super leuk! Zag dat iemand in dit topic zei dat je Noë uit spreekt als Nowee maar puntjes op de e krijg je een ie klank en streepje op de e een ee klank. Zelf heet ik Chloé en dat spreek je uit als Chloee, als het Chloë was geweest zou je t uitspreken als Chloie. Zelf vind ik Lynn Noé een hele mooie meisjes naam! Heel veel succes met kiezen ?

[quote quote=10392057]
Ik zou allereerst als noë schrijven vanwege een andere naam die ik ken in onze kennissen kring. “chloë” (bij programma van teen mom heet een kindje zo alleen dan geschreven als kloie) Maar omdat het dan ook “noe” kan worden (er zijn nog steeds mensen die de puntjes boven de letter niet kunnen vinden of gebruiken) zou ik zelf gaan voor nowie (de andere vind ik persoonlijk te modern/amerikaans/engels/etcetera geschreven..).. lijkt ook op de achternaam van een artiest (David bowie)
[/quote]
Dankjewel! Heb ik veel aan ?

[quote quote=10392277]Ik zou voor Noë of Noï gaan. Die andere vind ik persoonlijk te fonetisch en te versimpeld qua schrijfstijl..[/quote]
Ja snap ik wel! Dat vind ik zelf ook, maar mijn vriend vind het dus weer tof, omdat het anders is dan anders haha! Zijn we eindelijk uit over de naam krijgen we dit hahaha

Terug
Bovenaan