Naam

Als jij het een leuke naam vindt moet je het gewoon doen denk ik, laat je niet gek maken door wat anderen ervan vinden.
Zelf heb ik ook een bijzondere naam en dat heb ik altijd wel leuk gevonden, hoewel er (nu nog!) mensen tegen me zeggen dat ze het geen mooie naam vinden.

Persoonlijk zou ik mijn kindje niet snel Sifa noemen, vindt het eerlijk gezegd weer "te" bijzonder, ik denk dat ze als ze zich in de toekomst voorstelt altijd haar naam 3 keer mag herhalen.

Succes met je uiteindelijke keuze,

N.
 
N. Misschien zou je ook eens een ander antwoord kunnen bedenken dan: 'ik denk dat ze als ze zich in de toekomst voorstelt altijd haar naam 3 keer mag herhalen.' Dat had je bij de namen Florus en Lourens ook al als antwoord gegeven.
Vast goed bedoeld hoor maar je anwoord op iedere vraag mbt namen en dan zeg je ook nog steeds hetzelfde. Wordt wat saai....
 
Als er steeds dezelfde vragen komen kun je toch ook steeds hetzelfde antwoorden.
Ik weet toch niet of mensen die andere berichtjes ook gelezen hebben?
Er zijn ook genoeg mensen die steeds maar antwoorden dat ze het een lelijke naam vinden, of steeds klagen dat ze vinden dat iemand zelf een beslissing moet nemen.

Wat is het verschil?

Het is inderdaad gewoon goed bedoeld en ik vind het een aspect waar je ook over na moet denken (uit eigen ervaring, want ik heb dus zelf een "spel-naam")
 
Ik heb ook een naam die ik 3x moet herhalen maar ik vind het toch een leuke naam, omdat wanneer iemand mij roept niet meteen 20 mensen opkijken. Ik vind sifa best een leuke naam. Als je de naam toch zelf mooi vind zou ik die gewoon kiezen, ik heb ook 2 namen in mijn hoofd waar misschien andere van zeggen bah wat een naam. Nou ik en mijn vriend vinden ze mooi dus wat let ons nog om ons kindje die naam te geven.
Ik zou zeggen gewoon doen.
 
Ik zou gewoon niet vragen wat anderen ervan vinden. Wij hebben ook namen voor zowel een jongetje als een meisje en als iemand anders dat niet mooi vind heeft hij pech! Wij vinden het mooi en dat is het belangrijkste.
En we kunnen zelf wel bedenken of het wel of niet zielig is voor later etc.
Er is altijd wel iemand die het niet mooi vind.


Dus lekker gewoon een naam kiezen die jullie zelf mooi vinden.
 
Terug
Bovenaan