naam

Vandaag ben ik 34 weken zwanger. Nog maar 6 weken voor DE datum. Ik kijk er erg naar uit. We hebben alleen 1 "probleem". We hebben nog steeds geen jongensnaam. Al vanaf het begin van de zwangerschap hebben we een naam voor en meisje maar aangezien wij niet weten wat het is, wordt het nu toch wel hoog tijd om ook voor een jongen een naam te weten. Wat ik leuk vind, vind mijn man niet leuk en andersom.

Weten jullie al de naam voor jullie kindje of hebben ook jullie dit "probleem"

Hoi Essje,

Wij weten ook niet wat het wordt en hebben in het begin al de namen bedacht. Voor een meisje hebben we wel lang overnagedacht en een jongen wordt vernoemd naar zijn overleden opa.

Heb je een sterk gevoel wat het wordt?

Veel succes
Marloes

Hoi Marloes,

Ik heb het gevoel dat het een meisje is maar dat is echt op helemaal niks gebaseerd( of misschien omdat we dan een naam hebben..hihihihi)

En jij, heb jij een gevoel wat het is?

essje hoop voor je dat je gelijk hebt. maar dat zal ook wel. hier hadden we bij de eerste een jongens en meisjesnaam. voor mij was de jongensnaam heel moeilijk omdat ik me die naam niet eigen kon maken en de meisjesnaam wel. gelukkig was het dus ook een meisje.

wij hadden de naam simon.
zelf vond ik jurien met puntjes op d e leuk of vincent, lucas of thomas.

heel veel succes

Hoi Essje,

Mijn gevoel was eerst heel sterk een meisje maar nu heb ik weer een sterk gevoel naar een jongen.
Ik heb vaak hele 'echte' dromen maar de ene keer een meisje en dan weer een jongen.

Nog 8 weekjes en dan weten we het...!!!

veel liefs
Marloes

Je krijgt vast een meisje! Wij hadden bij onze eerste ook al vrij snel de jongensnaam en we wisten ook niet wat het zou worden..
Over de meisjesnaam werden we het steeds niet eens. Op het einde hadden we m wel, maarja, toen bleek het niet meer nodig =)

wij iwsten vanaf het begin ook meteen de meidennaam... maar de jongensnaam niet.
nu bleek met 20 weken echo dta het toch echt een jongen is......
inmiddels zijn we euit!

Wij hadden al direct een jongensnaam en het wordt ook een ventje, dus ook wij hebben dat probleem niet! Maar om het daar op te gokken... Als ik er echt niet uit zou komen zou ik denk ik de 'top 3' namen reserveren en besluiten wanneer het geboren wordt. Misschien is het wel een echte ... (naam)... voor je gevoel.

Succes!

Terug
Bovenaan