Naam!

omdat wij niet weten wat het word hebben we een jongens naam en meisjes naam uit gezocht. Waren eigenlijk vlug overheens welke naam we leuk vonden en deze namen komen bij ons gelukkig nog nergens voor.. Hoop dat je gauw een keus kunt maken..

wij hebben voor zowel een jongetje als meisje een paar namen,maar weten het nog niet zeker. Ik vind vooral een jongensnaam erg lastig. Wij willen liever ook niet een naam die veel voorkomt.
ik lees dat mensen zelfs gelezen hebben hoe vaak een naam wordt gegeven. Waar vind je dit? Vind het wel leuk om dat eens te lezen.

wij hebben vorige week eindelijk wat namen gevonden.. de jongensnaam is denk ik wel zeker en we hebben nog 2 meisjesnamen.. het heeft wat moeite en tijd gekost maar ik ben blij dat we zo ver zijn!

Lekky en Butterfly, jullie zeggen dat jullie naam maar 6 og 9 keer gegeven is.
Hoe kan je dat nakijken?
Ben ik wel benieuwd naar!

Het is trouwens wel leuk om daar samen over te denken! Maakt het alweer echter!

Ik ben echt benieuwd naar jullie namen!!!
Kunnen we in juni kijken of er bij ons al dubbele namen zitten! haha

Hee meiden,

Dat kan je vinden op svb.nl. Wij hebben nu wel een jongens- en meisjesnaam in gedachten, maar we zijn er nog niet helemaal uit.
Zouden jullie de namen die in jullie top 3 of 5 staan willen delen? De naam die het echt wordt hoef je er natuurlijk niet tussen te zetten als je niet wil ;)

Een paar namen die wij leuk vinden: Ruben, Luuk, Chris, Kim, Carlijn en Jinthe.
De twijfel is dat sommige namen best veel voorkomen en dat wil ik liever niet...

Hoop dat ik nog wat ideeën van jullie op kan doen!

wij hebben nog geen enkele naam... we proberen een boekje door te komen en daar uit leuke namen die we tegen komen op te schrijven... maar eeeeeee tijd is op dit moment het grootste probleem....

gaat wel goed komen maar zal nog even een uitdaging worden....

Op http://www.meertens.knaw.nl/nvb/ kun je ook zien hoe vaak een naam voorkomt. En of het de laatste jaren meer of minder voorkomt dan eerst etc.

Wij hadden eigenlijk gelijk al een meisjes naam. Een jongensnaam hebben we ook al wel, maar er zijn nog wat twijfels. We vinden een paar namen wel mooi. We hadden laatst een keus gemaakt, maar nu twijfel ik weer...

Dit zijn namen uit ons favorieten lijstje... Heb voor de zekerheid de gekozen naam er uit gehaald want vind het een beetje jammer als mensen die we kennen toch meelezen...

Meiden:

Iris
Lieke
Lotte
Myrthe
Fleur
Melissa

Jongens:

Joëy
Jesse
Jaimey
Wouter
Bart
Quinten

Misschien is het wel inspiratie voor iemand anders... ;)

Terug
Bovenaan