naam!

vergeet vooral de afkortingen niet...
We hadden op een gegeven moment NSB waarvan de B dan onze achternaam is.. ehm.... terug naar de nadenktafel..Daar zit je namelijk ook niet op te wachten en zo zijn er wel meer afkortingen te bedenken

ach het komt best goed wy zyn er nu ook nog niet uit met m,n zoontje 3jaar terug waren we er ook niet echt uit we waren het niet samen eens maar toen werdt het een spoed keizersnee en toen kwam de naam er vanzelf uitrollen binnen een kwartier

Die afkortingen zijn wel handig om naar te kijken!
Wij kwamen op M.O.F. Mmmmmm....
Nu weten we het niet meer.... Vee namen die gewoon prima zijn, niets mis mee, maar is dat genoeg????

*shit*...sorry voor m'n taalgebruik!maar ik wil hier dus net neerzetten dat ik het ook zo moeilijk vind een naam te bedenken maar dat ik eruit ben...

maar nu zit ik de vorige reacties te lezen... en als ik naar de afkortingen kijk van onze naam krijgen we ... g v d.... :-0

We zijn eruit! Bedankt voor alle reacties afkorting is mjb dus moet kunnen!
Toch maar stiekem gekeken wat het wordt! Dat maakt het wel makkelijker. Ook maar 1 geboortekaartje uitkiezen dus. Hoop maar dat het niet kunnen beslissen na de hormonen weer snel over gaat.

Terug
Bovenaan