Naamdilemma

<p>Hoi!</p><p> </p><p>Hoop dat het hier mag.. zit in een dilemma. Zoontje wordt binnen nu en enkele weken geboren. 38 weken nu. We hadden al een naam maar  deze is schijnbaar toch populair in onze regio/dorp. Duikt telkens weer op; de naam Duuk. Vinden de naam zo mooi! Toch geven de landelijke statistieken iets van 165x gegeven op jaarbasis zo gemiddeld. Maar hoop niet dat de trend doorzet en straks allemaal met dezelfde naam in vriendengroep en/of school zit. Alternatief is Mex. Wat vinden jullie; gaan voor het origineler alternatief dat we hier nog niet echt gehoord hebben of toch de eerste waarvoor we gingen: duuk. Hopelijk kunnen jullie ons helpen de knoop definitief door te hakken. Zo lastig en het komt zo dichtbij al!</p>

Wij vinden dat ook de mooiste. Maar hoor hem links en rechts hier met enige regelmaat dat ik bang ben dat straks dadelijk iedereen zo heet snap je? Maakt me zo onzeker terwijl die naam wel onze voorkeur heeft.

Jullie moeten de naam kiezen waar jullie je goed bij voelen naar mijn mening☺️.. Hij heeft tenslotte zijn hele leven lang dezelfde naam? Ik heb de naam Duuk eigenlijk nog nooit gehoord haha.. 

Ik zou blijven bij naam die je in gedachten had. Eventueel kan je definitief kiezen wat je gevoel je zegt wanneer je je baby voor het eerst in je armen houdt..

Terug
Bovenaan