Naamkeuzes

<p>Hoi! <br />Wij zijn in verwachting van een derde dochter en dat zorgt ervoor dat we opnieuw een mooie meisjesnaam moeten zien te vinden. <br /><br /></p><p>We hadden de naam al een tijdje vast staan, maar komen toch steeds een beetje aan het twijfelen. Stiekem hoop ik nog altijd op dat echte ‘ja!’ gevoel en ik betwijfel of ik dat bij deze naam ga krijgen. Dit is ook mede door de populariteit van de naam, die ik liever wat lager had gezien. Ik ben dan ook benieuwd wat jullie mooi vinden staan bij de namen van onze dochters en of jullie eventueel nog andere ideeën hebben.<br /><br /></p><p>Onze twee dochters heten Zoë en Lova </p><p>We hebben op dit moment de volgende namen op ons lijstje </p><p>Elin </p><p>Noué</p><p>Nomi </p><p>June (Nederlandse uitspraak)</p><p>Ilou </p><p> </p><p>ik ben beniewd!</p>

Gezien de andere namen zou ik niet voor Elin gaan, dat is in mijn ogen te populair vergeleken met de andere mooie namen van je dochters
Ik vind Nomi erg leuk. Die zou mijn favoriet zijn uit jouw lijstje maar wel met kanttekening dat ik me afvraag of mensen haar dan geen Naomi gaan noemen.

Ik vind June heel leuk!

Verder vind ik nomi niet zo mooi klinken naast Zoe. Maar de rest past er al allemaal mooi bij.

Qua populariteit is het maar net waar je woont denk ik. Hier om de omgeving wonen heeeeel veel zoë's. De naam van mijn oudste staat in de top 10, maar ik ken er maar 1 die ook zo heet.
Zou gewoon voor de naam gaan die jullie mooi vinden.

Terug
Bovenaan