Naamkeuzes

Bedankt voor jullie reacties! Leuk om de mening van een ander eens te horen. Voor bekenden houden we het toch graag als een verassing, dus dan is dit zeker helpend! 

Zoë hoor je inderdaad wel veel en dat willen we eigenlijk liever niet. 

leuk dat veel mensen Ilou leuk vinden, ik ben wel benieuwd of jullie dezelfde uitspraak als ik zelf in gedachten hebben, dat is Ie-loe. Hadden jullie dit ook zo bedacht of anders? 

Je 1e keuze lekker doen! Zoe hoor je ook veel en is en blijft ook gewoon een leuke naam..
Lova had ik dan weer nooit van gehoord..
Dus vind zowel Elin als de minder populaire namen erbij kunnen..

Ik vind zelf June het leukste, je zou eventueel Elin als tweede naam kunnen kiezen! Derest vind ik wat geknutseld en zie ik niet echt als namen

Bedankt voor het meedenken allemaal! 
Op dit moment is bij onszelf Nomi de favoriet alleen twijfelen we of Zoë en Nomi qua klank wel samen kunnen, een andere gebruiker geeft dit ook als nadeel aan, hoe ziet de rest dit?
Liefs! 

Wat een mooie namen allemaal!
Alleen noué heb ik bij het lezen van alle reacties al een paar x zonder streepje gezien en dat zal denk ik erg vaak gebeuren en dan lees ik steeds; nou hè.
Ik zou dan kiezen voor; Nowie, Nowi of Nouwie of noë. Als dat is zoals je het moet uitspreken..

Ik vind Nomi juist wel leuk klinken bij Zoë, en zou om die reden juist niet voor Noué gaan. Ilou vind ik ook heel leuk klinken, naast Lova vind ik Elin wat gewoontjes klinken, maar naast Zoë juist wel weer leuk. 
Bij June vind ik het zelf heel lastig om het Nederlands uit te spreken in mijn hoofd, al zal dat vast wennen, want ik lees het echt als een Engelse naam. 

Succes met het maken van jullie keuze!

Terug
Bovenaan