Naar aanleiding van mijn bericht moedermelk

Re:
Anoniem 20-09-2004 10:17:10

Luister eens, onwetende dwazen. Het is namelijk WEL zo dat veel mannen er opgewonden van raken, is ergens ook nogal logisch. Het zou me ook niks verbazen als het wetenschappelijk is aangetoond(ik heb het trouwens ook in een boek staan).

Dan nog over mijn kat. NEE ik doe niet aan dierensex. Zucht, het was alleen een vraag, aangezien mijn kat altijd bij mij 'pompt' (nog over gehouden van de kittenperiode, dat hebben meestal katten die te vroeg bij de moederpoes worden weggehouden). Maar mijn kat springt dus vaak opeens op mij en begint te pompen(doet hij ook in mijn slaap). Ik vraag me dan af als er dan melk uitkomt en hij krijgt het per ongeluk binnen, of dat schadelijk is.
DAT zijn dus mijn beweegredenen.
Zo zie je maar weer als er een vraag afwijkt van de 'normale' vragen, mensen meteen denken dat je ziek, achterlijk bent of aan dierensex doet.
Soortgelijke (vreemde) vragen poppen weleens bij iedereen op, maar de meeste mensen zijn gewoon ongelooflijk schijnheilig.

 
Het was een vreemde vraag die door jou gesteld werd en nu zijn wij de dwazen en schijnheilig, jaja..........Als je vreemde vragen stelt krijg je ook vreemde antwoorden, zo gaat dat nu eenmaal.
 
dat een man er nieuwsgierig naar is kan ik me voorstellen maar opgewonden??
Mijn man is voor een hoop in en als ik maar wijs is hij al op gewonden maar van mijn melk? nee....dat toch niet....maar goed,dat terzijde..je vraag opstelling was ook wel een beetje vreemd he? en ja,je had het ook wel na kunnen gaan dat als het goed is voor een baby het ook niet echt schadelijk zou kunnen zijn voor een ander/dier.
 
ja daar moet ikz e gelijk in geven maar je hoef niet meteen zo tekeer te gaan daarover ik bedoel dit forum is voor mesnen met vragen en antwoorden en ja je hebt mesnen die zo veel snel raar vinden ik vond het in ieder geval geen rare vraag suc6 verder
 
Nou dames,
mijn man vond het wel opwindend dat er melk uit mijn borsten kwam. Zijn ultieme sexuele fantasie was dan ook om mij eens te `melken`. Raar? Misschien... Maar alleszins niet vreemder dan fantasieen over sm, gangbangs of iets dergelijks volgens mij. Maar misschien ben ik dan weer te ruimdenkend...
 
Terug
Bovenaan