Naar aanleiding van mijn bericht moedermelk

trek je er niks van aan hoor!!somige staan meteen met hun antwoordt klaar,en dat je man er opgewonden van raakt,dat kan ja,er zijn wel ergere dingen hoor meiden,ook al vonden jullie de vraag vreemd,dan kan je nog wel normaal antwoorden.
 
Ik heb het ook eens even aan mijn man voorgelegd, maar die raakt er in elk geval niet opgewonden van en had het ook nog nooit gehoord (van andere mannen of zo)... dus of dat nou "wetenschappelijk bewezen" is.... ik vraag me sowieso af of een serieuze wetenschapper daar onderzoek naar gaat doen!

Maar dat terzijde: als jouw man het wèl opwindend vindt dan zou ik me niet teveel van de mening van anderen aantrekken en er gewoon van genieten. Denk je er wel even om dat borstvoeding werkt volgens een systeem van vraag en aanbod? Dus hoe meer er uit je borsten gedronken wordt (en een volwassen man drinkt nogal wat meer dan een klein kindje lijkt me), hoe meer je borsten aanmaken. Als je dus naast je baby ook je man uit je borst laat drinken, heb je kans dat je productie nogal omhoogschiet en daar kun je last van hebben (stuwing)... het is maar dat je het weet...
 
nou,een volwassen man zal ook wel niet echt drinken....maar meer proeven...en ja,welke man vind het niet geweldig om zijn geval in de anus te steken? hihi...ik bedoel maar...ieder heeft zijn behoeftes!!
 
Grappig sommige teksten van de anoniem.
Het lijkt n.l net of zij zichzelf tegen spreekt en dit omdat er bij sommige anoniemen een paar minuten tussen zit met de antwoorden. Is dit toeval of nepperij?.
Anoniem van dit bericht.
Meid doe gewoon lekker waar je zin in hebt en laat je niet zo op de kast jagen.

Groetjes Dawn
 
Terug
Bovenaan