Naar buiten!!

Hoi Geert,

Mijn jongste dochter was ook erg licht bij de geboorte (ze woog 2560 gram bij bijna 41 weken zwangerschap) Ze was onze derde dochter en de twee oudste zitten op school. Ik moest die dus gewoon van school halen elke dag en dan moest de kleine natuurlijk ook mee. Ik ben dus wel gewoon meteen naar buiten gegaan met haar. Ik denk na een week of anderhalf al ofzo. Moet er wel bijzeggen dat het in Mei was, dus beter weer. Maar goed aankleden en ik denk dat het wel goed gaat komen.
Veel succes
groetjes Hanneke
 
Hallo Lieve meiden,

Zit nu toch wel achter mijn pc te blozen ;)
Of ik idd het beste doe voor onze kleine meid weet ik niet, echter doe ik zeker alles aan om haar op de juiste manier op te voeden. Bezorgt dat ben ik zeker, maar denk dat iedere man dat wel is… (Ook al laten ze dat niet altijd merken)

Daarnaast heb ik een geweldig lieve vrouw, die mij bij alles erg goed ondersteund. En is ze bovenal een super moeder voor Stacey. Deze combi zorgt er gewoon voor dat het bij ons eigenlijk vanzelf gaat.

Dus een kleine tip van onze kant, zorg ervoor dat jullie samen veel praten en genieten. Daarnaast is het voor de mama’s belangrijk, de papa’s niet direct op alles te willen verbeteren. (Wij moeten het ook allemaal nog leren ;) )

Veel liefs, Geert
 
Hallo dames en Geert,

Ik moet toch even opmerken dat gelukkig Geert niet de enige man is die zo betrokken is hoor. Soms denk ik dat wel eens uit de andere reacties.
Weet niet hoe jullie mannen zijn maar die van mij is echt TOP.
Helemaal gek op z'n kids, super lief voor mij en kan alles mee doen in verzorging, huishouden etc. Zijn komend jaar alweer 19 jaar samen en nog steeds super happy samen! Ik denk zal ook eens iets positiefs over de mannen melden :)
groetjes Hanneke
 
Ik sluit me aan bij jou Hanneke! Heb ook een topman! Ik weet zeker dat hij een superpapa gaat worden.

Nu ik al weken thuis zit en niets meer mag doen, is hij mijn rots in de branding en runt hij het hele huishouden (naast zijn fulltime baan).

Ik heb het vreselijk getroffen! Dus... een ode aan alle supermannen!

Xxx
 
Hear hear!

Hier ook een veertje voor mijn vent! Ga m dadelijk eens een dikke knuffel geven!

Enne Geert, super dat je met ons mee schrijft!! Wel leuk om het vanuit een mannenperspectief te horen hoe het gaat! Geniet van elkaar!

Liefs Suus

p.s. hebben jullie ook een onbedwingbare nieuwsgierigheid naar elkaar gekregen? Ben zoooo benieuwd!
 
Hallo dames,

Goed om te horen dat jullie thuis ook een superman (en papa) hebben waarop jullie kunnen leunen en steunen.

Wat super toch dat je dit samen mee mag maken!!

@Suus:

Het was mijn vrouw die oorspronkelijk was aangemeld op dit forum. Ze schijft nu eigenlijk nooit, maar leest wel vaak mee.

De nieuwsgierigheid is er zeker. Na iedere werkdag gaat het aan tafel altijd even over de gebeurtenissen hier... Dan vertel ik even welke adviezen ik heb gekregen of wie er bevallen is enz...

Zo zijn we afgelopen weekend voor het eerst met Stacey naar haar oma geweest. Is allemaal echt super gegaan. Bij thuiskomst gelijk even de temp gemeten… 37.1gr helemaal super!!! (Dit hadden wij zonder jullie tips nog niet gedaan)

Liefs Geert
 
Terug
Bovenaan