Naar cb geweest met onze meid

Hoi dames,ook wij mochten weer een bezoekje brengen aan het cb,was alweer 3mnd geleden .Onze meid is alweer 72.5 cm en ruim 8.5 kilo. Ook loopt ze wat voor op dr ontwikkeling en is ze superbewegelijk,maar vooral ook een lief meisje en erg makkelijk.voor nu is ze lekker alles aan het ontdekken en met dr broers en zus spelen vind ze helemaal geweldig.
 
Wat fijn te horen dat jullie meid het ook zo goed doet.

Lisa is op dit moment wat onrustig, vandaag haar eerste tandje gekregen en volgens mij komt nr 2 er meteen achteraan.
 
Dat is mooi dat ze het ook goed doet. Volgens mij doen ze het allemaal prima van de septemberclub.
Joey heeft 2 tandjes gelijk gekregen en nergens last van gehad ik hoop dat het ook zo blijft bij de andere die doorkomen.
 
Zo super fijn dat alle kids t zo goed doen! Mijn mannetje is ook heerlijk bezig! Hij probeert zich nu op te trekken, wat natuurlijk niet lukt! En hij kan daar zo boos om worden! Eten en zo gaan nu ook goed! hij eet me nog een keer arm:p heerlijk ventje! hij heeft nu al een mond vol tanden! Zijn eerste kiesje komt er al weer aan! Daar is hij ook behoorlijk onrustig van, hij kwijlt alles bij elkaar en hij bijt op alles! heerlijk hoor! Zijn zus was ook erg vroeg met de tandjes! met 1 jaar had ze 8 tandjes en 2 kiesjes! Mijn zoon is nu 9 maanden en hij heeft nu 8 tandjes en de 1ste kies komt er dus aan!
Afgelopen tijd was erg hectisch voor beide, de oudste snapt al veel te veel. Zij wordt eind september 4.
Ik ben met de kinderen verhuisd naar mijn ouders, om straks een eigen huisje te vinden. Maar nu eerst even de rust en even wennen aan de nieuwe situatie.
Op zoek naar een school voor de oudste en een kdv voor de jongste. Bij een bezoekje aan een kdv vertelde mijn dochter aan een leidster dat papa niet meer bij ons woont.
Zo troostte ze papa laatst met de woorden, maar pap, ik woon heel goed bij opa en oma, ik heb een hele mooie kamer en ze zijn heel erg lief voor me!

We gaan hier ons geluk vinden, al zal de taal wel even lastig worden.... we zijn van midden Nederland naar Twente verhuisd.T komt allemaal wel goed!

Ik hoop heel erg dat alle kindjes erg goed groeien en ontwikkelen! In alle geluk!

Ik zelf heb een heel goed gevoel bij de stap die ik gemaakt heb!

Liefs

 
Terug
Bovenaan