Naar de Chiropratcor.

Hoi,

Vrijdag ga ik met ons zoontje naar de chiropractor. Demy kan erg moeilijk is slaap komen overdag. 's Nachts slaapt hij wel goed, maar ik denk dat dat komt omdat hij zo moe is van het niet kunnen slapen overdag. Zijn er mensen die ervaring hebben met baby's en chiropractie. Zelf heb ik wel ervaring met de chiropractor, maar niet met baby's. Ik hoop in ieder geval dat het helpt om hem beter te laten slapen. Loop nu de hele dag met hem en hij slaapt alleen maar op de arm. We zullen het zien..

Groetjes Sanne

hoi hoi
mijn dochtertje is ook naar de chiropraktor geweest.
ik heb er erg goede ervaringen mee,ze sliep overdag heel slecht en was erg schrikkerig.
hier kwam het kiss-syndroom uit,dan zit het nekwervel door de bevaling niet helemaal goed meer na een paar behandelingen was het echt stukken beter.

ik ben een december mama.
groetjes corina

Alle tips zijn welkom. Ik heb zelf geen ervaring met een osteopaat. Weet eigenlijk ook niet zo goed wat het is, dus dat ga ik maar eens google'n. Bij mij is de chiropractor nooit ruw geweest. Denk niet dat ze bij zulke kleintjes ruw te werk gaan. Hoop ik haha.

nee hoor de chiropraktor is helemaal niet ruw,mijn kleine vondt het zelfs helemaal niet erg ze zijn juist heel rustig en kalm.

laat je even weten hoe het gegaan is ben wel benieuwd hahahaha.

Terug
Bovenaan