Naar de Chiropratcor.

Vandaag met Demy naar de chiropractor geweest. Hij had een grote blokkade in zijn nek, een blokkade in zijn onderrug en tussen zijn schouderbladen. Wel een opluchting dat je nu weet dat hij daar gewoon last van heeft. Vandaag was hij iets onrustiger dan normaal, maar dat kon volgens de chiropractor. Hopelijk voelt hij zich morgen al iets beter. Donderdag hebben we de 2de afspraak. Ik heb er een goed gevoel over en ik denk dat het zeker wel gaat helpen.

Groetjes

Ik ben heel blij dat ik gister met demy naar de chiropractor ben geweest. Ik ken hem zo wat niet meer terug. Vanmorgen is hij zelf inslaap gevallen en heeft hij bijna 2 uur geslapen. Ik stond echt helemaal verstelt. Hij slaapt nu ook weer alleen in de box. Hij wordt af en toe nog wel even wakker, maar dan doe je zijn speen in de mond en dan slaapt hij weer verder. Donderdag nog een afspraak bij de chiropractor. Ben erg benieuwd hoe het dan met hem gaat.

Ik ben bij een osteopaat geweest. Daar is onze dochter goed door geholpen en ze heeft minder last. Zij had aan de rechterkant bij haar nekwervels een verkramping. Nu nog fysio omdat ze een kleine afvlakking heeft.

Terug
Bovenaan