naar de frauenartz en toen???

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben bij de frauenartz geweest, het had ff geduurt, heel die wachtruimte vol pfffff....
Had al de zenuwe, maar goed toen ik eindelijk aan de beurt was toch een mooi moment!!!
Had een inwendige echo gehad en die wees uit dat ik ongeveer 5wk zwanger ben, ja toen ik het weer zag dacht ik yes!!!   Dan lijkt het ook zo echt zo bijzonder!!! Ben toch wel erg blij nu en vindt het ook wel een beetje eng, maar ga zeker samen met mijn mannetje van genieten de komendetijd!!
Ben rond 31 maart 2007 uitgeteld, dus mooi voorjaarskindje!!!
Morgen moet ik nog terug om nuchter bloed te prikken en dan over een paar weekjes weer een echo voor het hartje das helemaal spannend!!
Nou meiden die nog in spanning zitten denk aan jullie en ga ook heel hart voor jullie duimen!!!

Heel veel liefs Sandy

Superrrrr meid!!hartelijk gefeliciteerd en geniet er maar goed van en strooi ons ook wat!!
Hoe lang zijn jullie al bezig?
en woon je in duitsland dan en wat typ je goed nederlands??
en waarom moest je eigenlijk nr de frauenarzt?
(ben niet nieuwsgierig hoor.....neuhhhh!)
xx zuus

meid nog maals proficiat!!!!hardstikke goed joh!! als alles goed blijft gaan bij mij ben ik ook 31 maart uitgerekend!! zijn we samen hahahaha ben wel heeeel bang hoor ( zsie andere topic van mij)

wens je alle geluk van de wereld en een super zwangerschap!!!

liefs sweety

Hoi zuusss,

Ben gewoon Nedrelandse hoor, hahaha!!!
We wonen in Duitsland bijna 1 jaar!!
Het is ons eerste kindje, was al een keertje zwanger maar dat werd een mk op1mei dit jaar!!!
En de frauenartz is net als de verloskundige in NL!!
Zo goed beantwoordt!!!

Groetjes   terug!!!

Ja dankje ben weer op de hoogte!
waarom wonen jullie in duitsland dan?
wij wonen net aan duitse grens ongeveer!
en had je afspraak omdat je dacht dat je zwanger was?
xx

Leuk joh, dat je nu al een echo hebt gehad! Is het meteen iets 'echter'   om zo maar te zeggen. Ik heb morgen afspraak met de huisarts. Ik had gebeld om 'het verhaal' te melden en dacht dat je verder een afspraak met de verl.k moest maken, maar de assistente zei meteen: wanneer kom je op afspraak? Morgen dus. En de verloskundigen praktijk zit ook in datzelfde gebouw. Lekker makkelijk. Kan ik misschien zo overlopen.
Ik denk niet dat ik al zo snel een echo zal krijgen. Zou wel leuk zijn natuurlijk!
Weet ik zeker of het "echt" is. Want nog steeds geen klachten. behalve af en toe hele vage krampjes (ongigevoel maar veeel zachter) en die heb ik al meer dan een week.
Word er soms een beetje onzeker van.
Maar ja eerst naar de huisarts en kijken wat hij zegt.
Nou, geniet ze en je hoort het nog.

Groetjes R

Ps: ik ben 1 april uitgerekend, 1 dag later dus!

Nog meer vragen!!
We wonen in Duitsland omdat we daar een mooier huis hebben gekocht voor veel minder dan in NL!!!
En we wonen daar erg mooi!!!
Bij de frauenartz moest ik nog komen voor nacontrole van de mk en ik zei dat ik het vermoede had zwanger te zijn vandaar!!!
Hoop dat je het nog snap???

Doeg Sandy

Hey Sandy,
wat een geweldig nieuws en wat fijn dat je ook al een echo hebt gehad. Das een geluk bij een ongeluk dan dat je nog onder controle was. Maar nu gaat alles gewoon helemaal goed meid, ik voel het.
hopelijk kun je lekker genieten samen met je man.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan