naar de frauenartz en toen???

Gefeliciteerd meid met je zwangerschap, geniet er van!!!!...
IK weet hoe jij je op dit moment voelt, dus ik zie je wel op de maart forum

liefs Chahida

beetje late reactie, maar van  te!!!!!!
SUPER geniet ervan
liefs daan

Hoi,

Gefeliciteerd Joh. Geweldig. Ik ben van het novemberforum en volgens mij heb jij daar ook gezeten? Als ik me niet vergis. Gelukkig weer zwanger. Geweldig nieuws.

Doe rustig aan en je niet gek laten maken door allemaal gevoelens. (weet wel precies wat je meemaakt, afgelopen 3 nov. heb ik een miskraam gehad)

Heel veel geluk toegewenst

liefs helma

Lieve Sandy!
Ik ben net 19 juli ongi geworden, dus het duurt nog wel even voor mijn NOD.
Mijn afgelopen cyclus was er een van 43 dagen. Dus voorlopig is er nog geen spanning te ondekken...hihi.
Ik heb heel goed gesprongen, dus hoop veel gevangen te hebben.
Liefs van Miena.

Hallo Sandy,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Joehoe!!!!!! Ik ben speciaal vanuit mijn vakantie paradijsje nog even hier komen kijken om te zien hoe het met jou gaat en of je voorgevoelens klopten. En ja hoor 1 van de eerste items is dat het raak is. Ik heb erg voor je geduimd.
En erg luxe dat je al een echo hebt gehad. Voel je je ook al echt zwanger??? Ik wel!!!! Ik ben de afgelopen week al meedere keren met mijn zoon van 2 tegelijk gaan slapen. En wordt erg onpasselijk van alle etens geurtjes. En dan nog iets raars dat ik ook gehad heb met mijn 1ste zwangerschap een enorme zin in corneto ijs. Normaal moet ik daar niets van hebben. En vind ik toetjes en ijs verschrikkelijk. Heb er al 1x aan toegegeven.

Ik wens je een erom fijne en gezondezwangerschap toe. Mijn uitteldatum is 20-03. Ik hoop je snel weer te spreken via dit forum. Mijn dag is weer extra goed door dit nieuws

Heel veel liefs Nathalie

Goh meiden,
Voel me toch goed met al die lieve reacties van jullie!!!
Erg lief allemaal, en zelfs van het novemberforum nou ja dat had ik helemaal niet verwacht!! Zelfs vanuit de vakantieplaats wordt ik gefeliciteerd(leuk hoor Nathalie).
Ja voel me ook nog steeds erg zwanger en flink moe, ben net wakker heb de hele middag geslapen!!!
Moet dadelijk gaan werken van 17.45 tot 23.00u dan ben ik al weer bekaf denk ik!!!
Ook bepaalde geurtjes maken mij erg misselijk en ik vindt ijsjes nu ook erg lekker, ach ja af en toe aan toe geven is niet erg!!
Nou heel veel dikke knuffels voor jullie van mij!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan