naar de gyn geweest en.......

Onze kleine man is gedraaid, gelukkig!!
Ben morgen 35 weken zwanger en de kleine ligt eigenlijk altijd al in stuit en ik had eigenlijk niet verwacht dat ie nog zou draaien uit zichzelf.
Maar gelukkig bleek vanmorgen op de echo dat ie toch goed lag nu en ik heb er niks van gemerkt!
Ook waren mijn bloedwaardes van mijn lever verbeterd en mn bloeddruk was ook goed.
Ook is de kleine opgemeten omdat ik zwangerschapsdiabetes heb en ook insuline moet spuiten, zn buikje is iets groter als normaal maar hij is niet echt veel te groot.
Ik word dus wel sowieso met 38 weken ingeleid en misschien nog wel eerder maar dat ligt aan de gezondheid van de baby en van mij, maar voor nu is alles prima gelukkig! Dus ik kan echt gaan aftellen nu!
groetjes

Wat fijn dat je baby toch heeft besloten te draaien op de valreep.
Kan je toch gewoon ingeleid worden. Was je kindje ook al wat ingedaald zodat ie ook niet meer terug kan draaien?

dat is goed nieuws!!

het kan erg vervelend voelen hoor een draaiende baby (helaas weet ik het hahaha) wist precies wanneer het gebeurde maar gelukkig gebeurde het

nog 3 weekjes dus joh!! aftellen!

Wat fijn voor je!! Onze dame draait nog wel met enige regelmaat, voel het nog wel een paar x per week, bleeh misselijk word ik ervan... ( ik ben overigens pas 32 wkn, dus dat kan ook nog..)

Ik hoor morgen hoe ze ligt, dan weer een groeiecho...

Blij dat je zh zo meewerkt en je nu echt kunt aftellen!
Voel je je ook anders nu je insuline spuit?

@mickey33
Ik voel me eigenlijk niet echt anders door de insuline, maar ik merk wel dat ik er beter mee omga nu. In het begin was ik heel erg bang dat mn suiker te hoog zou zijn na een maaltijd maar het gaat steeds beter, Mocht ie nu toch een keer wat hoger zijn dan spuit ik wat extra insuline en zakt ie weer, gelukkig is dit bijna nooit nodig. Ik hoop wel dat ik er na de zwangerschap vanaf ben!
En hoe is het met jouw suiker? Nog steeds onder controle te houden met een dieet?

Terug
Bovenaan