naar de gyn geweest en.......

Volgens mij blijft het nog steeds binnen de perken idd met m'n suiker... Af en toe eens 8.2 ofzo, maar meestal gewoon onder de 7.8 na het eten.

Maar ben er niet echt relaxed onder hoor, merk dat ik toch minder ga eten, moet ik bijv 2 boterhammen of 4 crackers als ontbijt, dan eet ik maar 2 crackers. Of ik neem 1 aardappel ipv 2 of 3. Ik heb geen trek ofzo, maar goed is t ook niet natuurlijk... Ben dan wel geneigd om bijv sneller een stuk kaas te nemen of een plakje worst, want dat doet niks met de bls, maar is wel vet, dus ook niet gezond.

Zal t morgen ns noemen bij de Gyn en internist (=gecombineerd spreekuur) want moet ook geen voedingsstoffen te kort komen...

Morgen ook weer een groeiecho, haha nou ja, dadelijk al... Om 9 u, t is al laat nu... Ben benieuwd hoe t gaat met onze dame...

Mijn zoon had ook altijd een iets dikker buikje, maar nu nog, is ook gewoon zijn bouw, want hij loopt qua lengte en gewicht precies op de middenlijn.

Ik ga nog een slaappoging doen, pfff de hele dag ben ik moe en rond bedtijd ben ik ineens klaarwakker...
Grtjs!!

Terug
Bovenaan