Naar de gyn geweest

Hoi meiden,
Ik dacht: laat ik jullie even op de hoogte houden van mijn bezoek aan de gyn. Nou, ze nam me dus (GELUKKIG!!!!) wel heel serieus, mocht eerst mijn verhaal doen over mijn onreg. cycli en wat ik daar van dacht en dat ik bang was dat ik geen ei had enz. En toen zei ze dat ik groot gelijk had dat ik hier zat en me absoluut niet onzeker hoefde te voelen en dat ze het met me eens was...was echt een opluchting!! Zij denkt dus ook dat ik geen eisprong heb, aangezien ik varieer tussen 31 en 49 dagen. Ik heb nu Clomid gekregen (kan er gelijk vandaag mee beginnen, was toevallig net ongi) voor 3 maanden. Ze denkt dat dit bij mij goed zal werken. Verder moest ik daarnet bloed laten prikken (BAH!) om te kijken of er een duidelijke hormonale reden te vinden is voor mijn onreg. cycli en gelijk om alles (bijv. chlamydia enz) uit te sluiten. Ik moet op dag 24 nog een keer bloed prikken om te zien of er een eisprong geweest is. En mijn mannetje mag lekker een kwakkie in een potje doen.....zal hij blij mee zijn, hahaha. En over 5 weken mag ik terug komen bij haar om alle uitslagen door te nemen en verder te kijken. Ik voel dit als zo'n grote opluchting he! Er wordt nu in ieder geval iets aan gedaan en ik hoef nu niet meer te twijfelen of ik nou wel of geen ei heb, als mijn cyclus nu regelmatig wordt, weet ik het vrijwel zeker! Hopen dat het me helpt om lekker snel zwanger te worden!!!!
Verder ben ik na de gyn nog bij mijn mams geweest en heb ik (opluchting...) lekker alles tegen haar verteld. Eerst wilden we daarmee wachten natuurlijk tot we met leuk nieuws konden komen, maar aangezien er nu geconstateerd is dat het niet zo maar gaat en ik ook nogal gespannen ben, vind ik het wel erg fijn om er nu met haar over te kunnen praten!
Nou, weer helemaal opgelucht, nou nog zo'n klein hummeltje in mijn buik!
Liefs, Anke
 
Wat fijn Anke, wat heerlijk dat je serieus genomen wordt en dat er wat aan gedaan wordt.

Hopelijk slaat clomid aan en ben je snel zwanger!!!

Heel veel sterkte en succes!

Liefs Tatjana
 
Nou lekker joh dat het zo gegaan is hè bij de gyn.
En je hebt gelijk dat je het vertelt hebt tegen je moeder, kan je er met haar ook lekker over praten.

IK hoop voor je dat het allemaal vlot gaat.

Veel succes
veel liefs
Brenda
 
He Ank, wat fijn voor je zeg! Ik hoop ook dat het snel aanslaat bij je. Hoe lang ben je bezig als ik vragen mag (kon het niet meer vinden). En denkt de Gyn dat je geen eisprong hebt omdat je cyclus boven de 31 dagen is?

Wat een vragen he, sorry!

Groetjes po
 
hey anke leuk zeg:D:D
hehe maar al met al haalt het toch mijn onzekerheid nog niet weg(A)
en hoelang was je ookalweer bezig???
en is het je eerste kind ook?
ik heb namelijk al een kleine!!
pfff eigenlijk maakt mij dit juist nog onzekerder:S als ik erbij nadenk getsie....maar al met al ben ik echt blij voor je hoop dat het idd znel zal gebeuren voor je!!!!
veel liefs Debbert
 
Hoi Anke. Wat fijn zeg! Beetje opgelucht nu er wat aan gedaan wordt en je serieus wordt genomen? Zal duimen dat er nu ook gauw kans is op een ukkie.
liefs Mutsie
 
Hoi Anke, ik ben ff illegaal hier maar heb misschien een tip voor je, ook voor alle anderen trouwens die al langer bezig zijn om zwanger te worden of in het medische circuit zitten. Kom eens een kijkje nemen op www.freya.nl misschien ken je het al maar het is de site van de patientenvereniging voor vrichtbaarheidproblematiek, klinkt erg beladen en eng maar ik kan je verzekeren je treft hier een hoop herkenning en informatie. Ik ben zle nu na 4 jaar eindelijk zwanger en moet je zeggen Freya is mijn rots in de branding geweest in de afgelopen 4 jaar. Verder wens ik jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden en ik hoop dat jullie droom snel vervuld wordt.
 
He Anke,

Goed nieuws zeg, dat de gyn. je zo serieus neemt. Valt denk ik een hoop onzekerheid van je af en er wordt nu echt iets gedaan! Ik hoop dat het nu allemaal makkelijker voor je gaat!

Liefs Vanessa
 
Terug
Bovenaan