Naar de gyn geweest

Lieve Anke,

Wat fijn zeg dat het zo positief is gelopen. Je word in ieder geval serieus genomen en zo heb je tenminste ook het gevoel dat je er wat mee doet. Zo meid, je kan het weer even naast je neer leggen, even in andermans handen leggen kan ook goed voor je zijn.

Heel veel succes!!!

Liefs, Ank
 
Hoi meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik zal even een paar vraagjes beantwoorden....
Po: Ik ben al 2 jaar van de pil af en vanaf januari bezig. Is nog niet zo heel lang, maar aangezien ik steeds meer ging twijfelen of ik wel een eisprong had, mocht ik nu al naar de gyn, zij gaf me overigens groot gelijk!!! En de reden dat zij ook denkt dat ik geen eisprong heb is dat ik vaak boven de 35 dagen zit, wat zeer ws aanduidt dat er geen natuurlijke eisprong is.
Debbert: Dit zou het eerste kindje worden ja! En ik ben dus ong. een half jaar echt bezig. Waarom ben jij zo onzeker, heb je ook zo'n onreg. cyclus? Succes he!
Lizzy: Bedankt voor de tip, die site gaf de gyn me ook al vanochtend. Aan de ene kant ben ik heel nieuwsgierig, maar ook wel bang voor de spookverhalen op zulke sites....
Dankjewel allemaal, jullie zijn echt een steun. Allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!!
Liefs, Anke
 
Lieve Anke,

Wat ben ik blij voor jullie om dit te horen. Dat er gewoon naar je geluisterd wordt en er meteen actie ondernomen wordt, super !!! Hou je mij op de hoogte ?? Zou ik wel leuk vinden !!

Groetjes Biaggi
 
Eindelijk ook goede berichten. Perfect dat je serieus genomen wordt. Heeel belangrijk.
Veel succes met de uitslagen over een tijdje. En dat het maar snel resultaat mag geven....
 
hai anke
inderdaad echt super fijn dat je serieus genomen wordt en er nu ook naar een oplossing gekeken wordt.
ik hoop voor je dat het aanslaat en dat je snel zwanger mag zijn.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan