Naar de gynaecoloog geweest!

Hoi F,
Ja met mij gaat alles goed hoor, en met de kleine ook zover ik weet, krijg helaas geen tweede echo, maar we hebben wel het hartje horen kloppen( met 12 weken), dus dat was wel een opluchting, alleen had ik gehoopt dat dat mijn angst zou verminderen maar helaas is dat niet het geval, ben nog steeds zo bang, en dus het genieten is moeilijk, maar probeer wel positief te blijven, en neit gelijk het ergste te denken als ik pijn in mijn buik heb.Verder gaat het goed soms nog wel misselijk en nog steeds moe maar daar ben ik stiekum wel blij om.18 oktober moet ik weer naar de verloskundige en dan ben ik bijna 16 weken (die vrijdag) en dan eindelijk uit die eerte fase, misschien dat ik dan niet meer zo bang ben als we het hartje weer hebben gehoord, ik hou je zeker op de hoogte hoor, en blijf ook zeker jouw verhaal volgen en aan je denken natuurlijk en voor je duimen!!!Het is sosm moeilijk de juiste woorden te vinden om iemand te troosten of op te beuren, maar ben blij dat je zelf wel positief blijft dat is wel de juiste instelling om iets te bereiken, en ook al heb je dit niet in hand, bij de pakken neer zitten is nog moeilijker.
Geef de moed niet op, je bent een sterke vrouw!!!Nou maatje Spreek je snel weer, heel veel sterkte en leifs Knuffelbeertje.
Ps Ja ff iets anders hoor, ben je er al uit of je met valentijn naar het Kurhaus gaat? Heb inmiddels wel de foto s terug , heb er verschillende reacties op gehad, misschien lag het wel aan ons, hihihihihi...ik hoor het wel!

Hoi Knuffelbeertje,

Je hoeft niet te zoeken naar woorden hoor. Ik weet dat het bij jou recht uit je hart komt en dat is al meer dan genoeg om mij te steunen!

Het gaat nu erg goed moet ik zeggen. Ben gisteren en vanmorgen lekker wezen trainen en ben opgelucht dat de gyn serieus naar mijn situatie kijkt. Ik moet gewoon nog even geduld hebben.

Ik vind het super om te horen dat het bij jou zo goed gaat. Wees inderdaad maar blij dat je af en toe nog misselijkheidskwaaltjes hebt. Dat geeft in ieder geval aan dat er van alles gebeurt in je buik. Heb je al een dikke buik trouwens?
Ik kan me voorstellen dat je die angst houd en ik denk inderdaad ook dat als je straks de 2e echo hebt gehad, dat je dan pas echt opgelucht bent. Ik zet het meteen in mijn agenda 18 oktober!

Lief Knuffelbeertje, ik wil je nog even zeggen dat je je absoluut niet verplicht moet voelen om me op te zoeken op het forum. Als ik al 1x in de maand een teken van leven hoor dan ben ik al blij! Ik houd zelf nl. niet van verplichtingen en vind het belangrijk dat anderen dat gevoel niet hebben bij mij. Zelf zit ik nu veel op het forum omdat ik er best veel steun aan heb maar ik kan me voorstellen dat jij nu ook druk bent met hele andere dingen. Verontschuldig je dus ook niet als je een tijdje niet bent geweest, dat is echt niet nodig. Ik vind je echt een lieverd dat je nog even langs komt op het forum voor mij. Ik weet dat je aan me denkt (en ik aan jou!!) en dat zegt al heel veel toch?

Nou lieverd, pas goed op jezelf!

Dikke kus F.

Lieve F,
Bedankt voor je lieve reactie, maar ik voel me niet verplicht om wat te laten horen hoor, soms is er gewoon iemand die je aan het hart gaat, en het is eigenlijk wel gek he, ik ken je verder niet en toch vraag ik me af hoe het met je gaat, dat is toch wel het mooie ook van deze site he, ook ik heb aan deze site heel veel steun gehad , we hebben toch hetzelfde meegemaakt, en dan ontstaat er soms gewoon iets, ja iets moois, en ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat en je nog steeds zoveel steun hier hebt en krijgt.
En ik zal je zeker even laten weten hoe het de 18e verlopen is. Ja mijn buik is al aardig aan het groeien , ken bijna geen broek meer aan, dus word het tijd om weer eens te gaan shoppen he!
Nou lievie, heel veel sterkte de komende tijd, en je weet het he, ik denk aan je,en spreek je snel weer!
liefs Knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Inderdaad gek. We kennen elkaar niet maar hebben wel een speciale band gekregen! Heel veel plezier met shoppen en laat het maar lekker groeien en bloeien haha. Ben benieuwd naar je echo-verhaal. Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes gewenst. Zijn toch wel de spannende momenten in een zwangerschap.

Dikke knuffel F.

Terug
Bovenaan