naar de ha geweest

A

Anoniem

Guest
Na alle verhalen die veel heftiger zijn die van mij plaatst ik dit na wat twijfel toch maar. Wil het even kwijt en dit is de enige plek. Mn man zegt toch van ach ja, nou ja, we zien wel. Grrrr...mannen!!!! Hij wil echt wel een 2e kindje, maar al die hormonen hoeven van hem niet...

Maar goed, ik ben dus vanmorgen naar de ha geweest. Hij was het gelukkig helemaal met me eens dat dit best wel vervelend is als je bezig bent voor een kindje, en dat het uberhaupt vervelend is om meer dan 10 dagen ongi te zijn! Nu heb ik primolut gekregen. Dit moet helpen om het baarmoederslijmvlies dikkerder te maken. Door de hormonen van de nuvaring is dit in de war zodat ik te weinig aanmaak en dus niet goed ongi wordt. Nu dit 3 maanden proberen en dan eens kijken hoe ik het zonder die pillen ga doen. Gelukkig mogen we wel gewoon doorgaan voor een 2e!! Kortom ik ben blij dat ik er wel achteraan ben gegaan, nu ben ik er hopelijk snel vanaf!!

Liefs ciomama

elk verhaal is voor elke persoon heftig dus gewoon je verhaal neerzetten!!

fijn dat je medicijnen heb gekregen en dat je gewoon door mag gaan voor 2 de!

liefs petra

heel fijn meis altijd naar jezelf en je gevoel luisteren!
liefss

gelukkig heb je er iets voor gekregen en zijn de kansen voor een 2e kindje (bijna)optimaal!
Succes!

Goed dat je hebt besloten om je verhaal toch te typen meis. Het is prima om je hart te luchten en bovendien... Je weet maar nooit wie het leest en wie je ermee helpt!!

Fijn dat de huisarts het probleem goed heeft opgepakt en met je werkt aan een oplossing. En bovenal is het fantastisch dat je ondertussen gewoon lekker verder mag klussen. Ik hoop dat alle liefde gauw in nog een kleine resulteert ;-) Hou je taai!

Veel liefs,
Melian

Good for You om hier je verhaal neer te zetten en dat je naar de huisarts bent geweest!
Hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen! en dat je natuurlijk heel snel in verwachting zult zijn!

Liefs Lisette

fijn dat de huisarts je serieus neemt en dat je iets hebt gekregen.
hoop dat het snel aanslaat en dat het helpt
veel klusplezier maar weer

Terug
Bovenaan