naar de ha geweest

Hee! Dank je gisteren voor je verhaal. Heel fijn dat je het hier gedeeld hebt!

Ik ben vandaag ook direct weer naar de huisarts gegaan. Het kon me niet schelen dat dit al de vierde keer is. Dit keer kreeg ik geen stagiaire maar gewoon de echte (vrouwelijke) arts zelf. En zij heeft (Hoera!) kweekjes genomen. Woensdag weet ik meer. Maar dit is al zo'n opluchting. Iemand die je klacht serieus neemt.
Ze zei ook nog: "Als het zolang duurt en je weet niet waar het aan ligt, kan het heel emotioneel zijn. En als je behoefte hebt om te praten, bijvoorbeeld als je bij de gyn bent geweest, maak ik wat langer tijd voor je."
Ik voelde me direct een beetje minder emotioneel en labiel. Vandaag genieten van het mooie weer. En dat kindje, dat komt er gewoon. Ooit!

Thanx voor de reactie's! Voel me soms snel wat teveel, zal ook wel aan de hormonen liggen haha! Voel me echt opgelucht nu, de ongi is bijna weg dus komend weekend weer fijn aan de klus!

@ gien, wat fijn dat je ook eindelijk serieus genomen bent!!!! Zo zie je maar..gewoon blijven zeuren dan nemen ze je vanzelf wel serieus! Ik zou wel melding maken van die stagiaire's. Ze moeten het nog leren en dit is een goed leermoment voor ze!! Nu dus in afwachting van woensdag...spannend meid!! Hopelijk is het snel verholpen en heb je een normale cyclus!! En idd...er komt bij ons allemaal echt een kindje!!!!

Liefs ciomama

Ik breek even in...
Ik lees af en toe mee omdat wij nog erg twijfelen over een derde.
Wat fijn dat je serieus genomen wordt door je huisarts.
Maar ik neem aan dat de huisarts wel gezegd heeft dat primoluut absoluut niet met een zwangerschap gebruikt mag worden? Zodra je een vermoeden hebt dat je zwanger bent, dan moet je gelijk contact opnemen met je huisarts.
Dit even ter info...

Sorry dat ik even inbrak en dat ik zo bemoeizuchtig ben...

groet en ik hoop dat je grote wens snel vervuld zal worden.

mamafn

@ mamafn..dat las ik idd ook op het bijgeleverde formulier. Mocht ik wel zwanger raken dan stop ik direct en moet ik hem idd bellen. Maar fijn dat je me hier op wijst!! Voor hetzelfde geld had ik het niet geweten! En inbreken mag hier hoor, gezellig toch?!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan