naar de ha geweest...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben dus naar de ha geweest en hij denkt dat ik een vroege miskraam heb!!!! Daar schrok ik best wel van!! Ik zal even alles op een rijtje zetten..

Cyclusdag 8: positieve ovutest (druk geklust hihi)
cyclusdag 18: weer positieve ovutest, misschien zwanger??
cyclusdag 20-23: bruin/rozige afscheiding, stopt ineens
cyclusdag 26: dag na nod, negatieve zwangerschapstest
cyclusdag 29: licht ongi
cyclusdag 30: vanmorgenvroeg (5.00) een enrom stolsel met heeeel veel bloed verloren. (gelukkig op de wc)
Nu: op de wc nog steeds redelijk ongi, verder weinig.

Dit is mijn cyclus dus in een notedop. Op basis van het stolsel met bloed en de 4 dagen overtijd denkt hij dus aan een vroege miskraam. Volgens hem komt dit bij 1 op de 3 bevruchte eicellen voor.

Daar zit ik nu dus, met een vroege miskraam. Voel me verdwaasd en raar. Heb ook geen tot weinig krampen. Het moet nog even binnekomen denk ik. Misschien is het ook wel omdat ik een kiskraam pas een miskraam vind als je al positief getest hebt en al een paar weken verder bent.

Nu zit ik met de volgende vraag...
Zouden jullie het je fam vertellen? Voel me niet echt verdrietig (komt waarschijnlijk nog wel), maar ik heb weinig zin in het medeleven van iedereen. (jullie uitgesloten, hier is het anders, jullie kennen me verder niet)

En nu moet ik nodig de kids uit bed halen en weer gaan werken. Ik denk dat het een makkelijke middag word met een filmpje voor hun. (is de regen toch ergens goed voor!)

Liefs een zich raar voelende ciomama

jee wat heftig zeg.
De klap komt misschien nog wel, nu kan jij je het nog niet realiseren. maar misschien valt het mee, dit omdat je niet wist dat je zwanger was.

Mijn gyn zei bij mij toen wij een miskraam hadden (na 7 weken) dat we wel vruchtbaar zijn. Dus dat is 1 voordeel van alles. Trouwens dat weet jij natuurlijk al, want je hebt kinderen.
Als jij je daardoor toe instaat bent, deze maand ben je wel erg vruchtbaar. DUs als je klaar bent met vloeien, dan meteen de testen gaan gebruiken en dan klussen (allleen als je daar toe in staat bent natuurlijk)

Nou heel veel sterkte

yvonne

oh wat balen zeg!

Wel raar dan dat de testen negatief waren.. maar misschien wast dan wel te vroeg om te testen.

Ik zelf zou het niet tegen iedereen vertellen, wel tegen mijn ouders want die vertel ik alles!
Denk dat ik er ook geen behoefte aan zou hebben aan al 'die aandacht'

Heel veel sterkte meid!

Hoi, omdat het bij ons 7 weken was, vonden wij het fijn om het te vertellen. Misschien omdat het zo pril is, zou ik het meer zien als een verlate menstruatie, dus misschien niet aaan iedereen vertellen muv ouders

Sterkte

x yvonne

Ow lieverd,

Het was dus gewoon gelukt! Verdorie zeg! Je hebt dus helemaal niet de kans gekregen om te weten dat je zwanger was, misschien is dat een voordeel. Dat je niet eerst heeeeeel blij was en het dan verliest. Wel is het een verloren minivruchtje............jeetje raar inderdaad! Lieverd, ik zal het alleen vertellen als jij op dat moment die behoefte hebt........

Ik wens je toch sterkte met dit rare gevoel............!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

jeetje...wat een domper zeg....
zou het ook inderdaad alleen vertellen als je er echt behoefte aan hebt...heb je dit niet zou ik het ook niet doen...helemaal als je geen zin hebt in medeleven van anderen....

in ieder geval sterkte...

liefs

He bah wat balen zeg en ik persoonlijk zou het graag willen vertellen aan een aantal mensen maar dat ben ik .......ik vertel ook soms teveel hihi.

Als je er erg mee zit is erover praten wel een opluchting ook als je een raar gevoel erbij hebt maar je moet doen wat voor jouw goed voel natuurlijk .

Ik hoop dat het volgende maand raak is en je in de wolken kunt zijn met een superpositieve test .

Liefs

Hej, wat een naar bericht. Ik zou stom verbaasd staan te kijken als de dokter dat mij had verteld. Wat jammer. Doe lekker waar je je goed bij voelt, dat is t beste! Sterkte..

Terug
Bovenaan