naar de ha geweest...

Wat een vervelend bericht!
Ik zou het zelf alleen aan mijn ouders vertellen en verder lekker voor onszelf houden. Tenslotte weet ook niemand dat jullie bezig zijn met zwanger worden. (Toch?? Dacht dat een keer begrepen te hebben :))

Sterkte meid!

Liefs Daisy

Owww, jee...ciomama, wat vervelend!
Kan me helemaal voorstellen dat je even moet bijkomen van dit bericht.. Komt even hard aan natuurlijk. Was het dus gewoon gelukt.. Verdorrie zeg!
Ik zou vanuit je eigen gevoel het wel/niet vertellen. Doe wat voor je gevoel goed voelt.
Sterkte!

Heey allemaal,

Thanx voor jullie lieve berichtjes!!!
Wij vertellen het nog niet, mijn man houd het liever onder ons. Er zijn 3 personen die het nu weten en dat vind ikzelf ook genoeg. Want ik heb jullie ook nog!! Ik voel me nog steeds niet verdietig, vind het wel heel erg jammer maar er is idd voor de 2e keer bewezen dat ik zwanger kan zijn!!! En dat geeft toch ook goede hoop!!

@ yvonne..ik hoop dus dat je gelijk hebt en dat het de komende ronde raak zal zijn!

Ik heb geen andere keus denk ik dan na het vloeien meteen weer aan de klus te gaan want mijn man is nu al ongedurig...

Liefs ciomama

Hey!
Kwam er gisteren achter dat ik waarschijnlijk in hetzelfde schuitje als jij zit... Kreeg een vriendin met ervaring op visite...

X

Wat ongelooflijk balen zeg! Waarschijnlijk heeft er dus wel iets gezeten, maar heeft het zich niet kunnen nestelen. Ik denk dat je er wel goed aan hebt gedaan om het tegen een paar mensen te zeggen. Dan weet je in ieder geval dat je daar je gevoelens kwijt kunt.

vervelend zeg.

Misschien komt het verdriet nog maar lekker doen wat jou gevoel zegt.

sterkte

LIefs Kim

Terug
Bovenaan