naar de huisartsenpost

hoi, ik ben niet van dit forum, maar wilde graag even reageren.
blijf aub naar de dokter gaan totdat ze niet meer zoveel huilt.
mijn zoontje had ook reflux, hij huilde de hele dag en spuugde veel, na heel veel bezoeken aan huisarts cb ed kregen we motilium, dat hielp maar even, daarom kregen we er losec bij. wat een rust!!
het is zo erg als je kindje zoveel pijn heb. blijf aan de bel trekken hoor! want als ze het zo erg heeft dan helpt een beetje nurtrilon of johannesbroodpitmeel niet, dan blijft het 'hangen' als ze spugen en krijgt ze et benauwd.
ik voelde me ook steeds zo'n zeikerd. maar was dolblij toen we er wat voor kregen en het uiteindelijk beter ging.
met een jaar was het over.
ze opereren het tegenwoordig niet meer zo snel. tenzij ze echt met een boog gaat spugen en er niets meer inblijft.

hopenlijk heb je wat aan mijn verhaal, veel sterkte ermee!!

Bah zeg, maar goed dat jullie naar de huisartsenpost zijn geweest. Zo zie je maar dat je altijd op je gevoel moet afgaan, liever voor niets aan de bel trekken dan te laat.
Ik hoop dat ze snel hersteld, veel succes.

liefs nath

Sterkte met je kleine meisje!!wat vreselijk zielig voor dr.vind het ook altijd zo erg als mn mannetje pijn heeft...maar dit is toch wel heel heftig
hoop dat het heel snel beter gaat
liefs jootje

Pff, ik heb er kippevel van gekregen. Wat een naar verhaal.
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar verwijt jezelf niks! Het is toch logisch dat je denkt dat het bloed bij jou vandaan komt?!
Maar heel goed dat je zo gehandeld hebt en dat nu duidelijk is waar ze last van heeft. En dat rot maagzuur. Ik heb er ook zoveel last van gehad en ik kreeg er soms gewoon zweetaanvallen van.
Voor zo'n klein popje moet het ook verschrikkelijk zijn.

Ik hoop echt dat het beter wordt en dat het hiermee opgelost kan worden!

Heel veel sterkte meid!

lieve meiden,
allemaal heel erg bedankt voor jullie steun. echt heel fijn!
helaas kan ik nog niet melden dat het beter gaat met de kleine meid. morgen om 8 uur hang ik aan de telefoon en tot die tijd probeer ik mijn kleine meid zo veel mogelijk dicht bij me te houden en haar zo te troosten, voor zover dat mogelijk is.

bedankt allemaal!

hoi esje!

idd veel troosten, en echt blijven melden dat het niet gaat, iedereen zei bij ons dat baby´s allemaal weleens huilen ed en het is de eerste bla bla.
veel spugen en huilen is niet goed!!
zeg dat je het niet ziet zitten zo en dat het niet gaat, ze denken soms heel makkelijk, maar als het zo zuur is blijft dat zo! ik ben helemaal niet voor medicatie, maar in zo´n geval is het goed dat het er is.

heel veel sterkte en hopenlijk gaat het snel beter!!

Terug
Bovenaan