naar de kapper!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik vroeg me af of jullie al met de kids naar de kapper zijn geweest. en hoe dat is gegaan. zijn jullie naar een gewone kapper of een speciale kinderkapper of thuiskapper geweest?!
robin moet nu eigenlijk ook naar de kapper vooral aan de zijkant wordt het nu te lang.
ben gewoon benieuwd naar jullie ervaring en/of tips!

groetjes danielle

Hier nog geen ervaringen... maar denk dat je met een meisje sowieso niet zo snel naar de kapper gaat... Ben juist blij als het eindelijk een beetje lang wordt!! hihihi

ja, dat geluk hebben jullie dan weer met een meisje!
maar bij robin is het nu ook wel erg hard gegroeid ineenkeer, alleen heeft hij nog steeds zijn kale plek op het achterhoofd!

danielle

Hier is het ook echt niet nodig, ik ben blij dat hij wat haar krijgt nu...
Maar mijn kapster vertelde me al eens dat zij ook gewoon baby's in de kapsalon krijgen. Die knippen ze dan terwijl ze bij hun moeder op schoot zitten....

Hey hallo!!!

Ik ben vandaag voor het 1st met Anniek naar de kapper geweest!!! Het stilzitten wou niet echt maar het is wel goed gelukt!!! Het gordijntje is weg!!! Ben trouwens naar de dorpskapper geweest!! Ik moest 2.75 betalen!!

xx mem van Anniek

hoi,

ik ben dinand naar de kapper geweest toen hij net 9 mnd. was, was ook echt nodig vooral aan de zijkant, ik begon me er echt aan te irriteren, het ging opzicht wel goed, gewoon bij mij op schoot en mijn zusje leidde hem af met een speeltkje, het was gelukkig zo gebeurd, ik was hier ook bij een gewone kapper, maar dat doe ik nooit meer moest 17,50 euro afrekenen  slaat echt nergens op!!

groetjes susanne

17,50 euro!!!!!
Wat een afzetterij zeg!
Chloë is nog niet geknipt, maar Kyara liet ik altijd meeknippen bij de thuiskapster van mijn broertje, die deed het gratis.
Maar 17,50 euro voor die paar babyhaartjes...
Sil

nou ga er dus ook nooit meer naar toe!!! ik kon ook niets zeggen stond echt met mn mond los te kijken, dacht eerst ook nog dat ik het verkeerd verstond, maar dat was dus niet zo!!idd afzetters

Terug
Bovenaan