naar de kapper!!!

nou zoveel icoontjes was niet de bedoeling hoor hahaha

Jaaaa wij zijn al 3 keer(!!!) naar de (kinder)kapper geweest en al 2 keer de "puntjes"(bij de oortjes) laten knippen door onze eigen huiskapster!!!!
Ze was pas 6 maanden ofzo, die eerste keer (of misschien nog wel kleiner..)
Ze had bij de geboorte al een bos haar, en toen we de eerste keer gingen zag het er gewoon echt niet meer uit! Bij de oortjes veel te lang, en echt een matje in de nek. Heel onverzorgd zag dat uit.
Het ging (en gaat nog steeds) super goed! Een hele leuke kapster en in de kapsolon heeft ze allerlei leuke dingen ophangen en lampjes rond de spiegel enzo(en speelgoed), dus genoeg om je kind even mee af te leiden!

Hoi,

Leuk onderwerp!!   Maar ik knip (voorlopig) lekker zelf! Ik wil het haar van mijn meissie toch lang laten groeien... en recht knippen kan ik wel.
Ik knip vaak ook mezelf (pony) en de zijkanten.
Alleen heeft ze een scheve haargroei  rechts op d'r zijkant van d'r koppie is het veel minder dan links... en ik ga er écht géén tondeuse overheen gooien.

Groetjes Debby

nou mensen, dan is mitch misschien wel de recordhouder,haha, want die isnamelijk al 5keer naar de kapper geweest, hij is nu 11maanden en een week oud.
De eerste keer met 3maanden, dat moest echt was zo lang en onverzorgd(had een flinke bos haar bij de geboorte), dit hebben we gewoon bij een thuiskapstertje gedaan en de twee keren erop ook . Maar de 4de keer zijn we naar een echte kinderkapper geweest, hij bleef redelijk zitten op zon stoeltje met een stuurtje eraan. Echt geweldig vind ie het niet maar het was goed te doen, had ook veel afleiding, televisie en speelgoed., En vorige week weer(was 8weken geleden), ja het groeit zo ontzettend hard bij hem. hij heeft echt zo'n leuke kuif.hij is trouwens nooit kaal geweest van achter, wat je vaak hoort.En hij heeft heel dik haar, van zijn papa denk ik.haha.
Dus ja, wij moesten trouwens 13,50 betalen, ook niet weinig.maar 17,50 is wel absurd veel hoor.leuk hoor om te lezen over de kapper, groetjes Daan.xxx

hoi hoi,

hier nog een moeder die het al 2 keer zelf heeft geknipt,voor die paar haren ga ik geen geld betalen!!!!als hij ouder is en ik weet echt niet meer hoe ik het kan knippen dan ga ik wel naar een kapper!!!

groetjes nienke

Niet een haar op mijn hoofd die er aan denkt het haar van m'n zoontje te knippen!!!

Ik vind het geweldig dat hij zo'n prachtig vol bos haar heeft, echt schitterend.
Hij krijgt heel veel complimentjes over zijn haar.

Ik vind jongetjes met 'lang' haar ook erg stoer dus we laten het lekker groeien!

Zo zie je maar weer, smaken verschillen! (ps. ik zou er echt niet meer dan E.5,- voor betalen hoor, tjonge!)

Hoi,

Haar laten knippen ben blij dat het begint te groeien (wil zo graag gel in zijn haar doen!!!).
Ook hiet groeit het links meer dan rechts maar ben blij dat er eindelijk wat schot inkomt.
Jesper krijgt net als zijn pappa spierwitte haartjes erg leuk om te zien

X Sabine

vandaag is robin dus naar de kapper geweest!
we zijn bij de kinderkapper geweest, maar robin moest er niets van hebben, en heeft dus bijna de hele tijd gehuild! was echt zielig!!
na afloop kreeg hij een doosje rozijntjes en toen was ook alles weer goed, gelukkig!
hij heeft nu weer een lekker kort koppie, staat 'm in ieder geval veel beter.
ik moest 9 euro afrekenen dus op zich valt het nog mee (zeker voor zo'n lastige klant hahaha)

gr danielle

Terug
Bovenaan