Naar de Orthopist

heyhey

zoals je misschien wel weet, draagt nathalia ook een bril.

ook zij was toen heel erg enthousiast, en is ze nu nog steeds.
ze is er al helemaal aan gewend, en zegt sochtends en smiddags als ze wakker is zelf al: thalia bril op doen.
erwin heeft ook een bril, ik niet.
in het begin zei ik altijd: ooh wat is nathalia een mooie meid! als ik haar bril opzette.
pas geleden zegt ze:

thalia mooie meid, papa mooie jongen en mama niet mooi whahahahahahahahahaha.

succes met de bril.
zal heus wel goed komen. de aanhouder wint!

liefs, do

Wij zijn ook weer geweest.Renske's ogen waren vooruit gegaan. En vooral haar linkeroog, daardoor komt het nu dichter bijelkaar te liggen. Ze moet dus ook weer nieuwe glazen voor haar bril. Het montuur was nog goed volgens de oogarts. Waarschijnlijk wilde ze daarom haar bril niet op. En we mogen minder afplakken! Ze heeft de plaatjestest heel goed gedaan met links. Alleen met rechts, haar goede oog, had ze geen zin meer. Maar met links, benoemde ze de plaatjes heel goed.

Hoi,

Morgen ga ik Djamila's bril ophalen, ik dacht dat het nog langer zou gaan duren maar morgen is het zover, ik ben benieuwd!!

@Do, wel goed om te weten dat Nathalia al gewend is geraakt aan haar bril en dat ze het zelf om vraagt.

@Reisa, dat is goed nieuws dat Renske ogen vooruit zijn gegaan dus over een tijdje hoeft ze misschien geen bril meer.

Ik vraag me af is het verstandig om zo'n koortje te halen voor de bril??

Groetjes,
Vanesca

Terug
Bovenaan