naar de UWV-arts geweest

Het onderwerp zegt het al.. ik ben naar de arts van het UWV geweest. En eerlijk is eerlijk... het viel mee. Meestal wordt er negatief over gepraat, dus dacht ik laat ik ook eens horen dat het mee kan vallen.
Hij zei dat veel vrouwen, die moeder zijn geworden, nog niet gelijk aan het werk kunnen en dat ik me daar niet teveel zorgen om moest maken. Ik baal er nl. van dat ik nog niet aan het werk kan!! dat voelt nl. als zwak/falen en vraag me dan af wanneer dit wel gaat lukken(zit met pdd/pnd-klachten).

Herkenbaar?!

Gelukkig gaat het al beter, maar ik zal blij zijn als ik weer de oude ben of in ieder geval weer meer mezelf ben. (En hoop eigenlijk niet dat dit 9 maanden gaat duren, zoals wel normaal is)

Hallo!!

Ook ik zit thuis met een postnatale depressie, en ik mag ook nog niet aan het werk.
Erg vervelend he?!? Ik begrijp hoe je je voelt.
Ik heb niet zo'n fijne bevalling achter de rug, en het was natuurlijk een klap in mijn gezicht toen ik te horen kreeg van de postnatale depressie.
Ik heb nu medicijnen die ik ervoor slik, en het gaat ook al iets beter met me...
Maar erg vervelend is het wel.
Ook ik wil graag weer de oude zijn, maar helaas zal dat tijd nodig hebben.
Ik ben vorige week bij de bedrijfsarts geweest, en het was echt een super vent.
Hij begreep mij volledig en hij gaf me ook genoeg tijd om te herstellen.
Waarschijnlijk moet ik over 4 weken weer terug komen en in januari gaat hij proberen om mij weer aan het werk te krijgen.
Ik ben eens benieuwd.
Als je het fijn vind om te kletsen mag je me ook mailen.
fabienne16@hotmail.com
Ik hoop ook voor jou dat je snel de oude zult zijn, want het is allemaal al vervelend genoeg!
Sterkte en doe rustig aan!

Liefs Fabiënne

Hallo,