Naar de VK geweest

quote: willemijn26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2006 20:52:39'));

Ja, iedereen wil graag goed bericht bij de verloskundige. Heerlijk hoor. Daar ga je je echt lekkerder van voelen. Je bent toch weer wat zekerder.

Als ik de volgende keer ga dan krijg ik het bevallingspraatje. Ik wil vragen hoe de verloskundigen over de baarkruk denken.

Groetjes Willemijn.

Hoi Willemijn,

Ik moet aanstaande dinsdag weer naar de verloskundige en krijg dan als het goed is ook het befaamde bevallingspraatje... wanneer mag ik gaan bellen enzo. Inmiddels ligt het zeiltje onder mijn beddengoed want ik ben 37 weken zwanger en zou (vanaf donderdag dan) thuis moeten mogen bevallen. Leuk gehoor... kraakt natuurlijk aan alle kanten en het was ook weer heerlijk warm vannacht... geen oog dicht gedaan. Jij wel?

Ik ga maar weer eens plassen hahahah Heb ik tenslotte nog niet gedaan vandaag hahha.

Liefs Kim

hallooooooooooo dames,

Dank jullie wel voor je leuke berichtjes allemaal.....Ja voelde me gisteren ineens heerlijk....en voel me dat nog steedsik werd wakker met het zonnetje in mijn gezicht.....en voel het zonnetje ook in mijn hartik heb rust in me....denk dat ik me aan het voor bereiden ben op wat er komen gaat.....heb echt alles op orde,klossen en ondersteek en zeiltje gehaald...gaat we dit weekend in orde maken...stel dat men vliezen brekenblijft me bedje in ieder geval schoonHeb net het wipstoeltje van zolder gehaald ga het ook nog maar eventjes lekker opfrissen zo....en laten drogen in dat heeeeerlijke zonnetje!
Vandaag ook nog maar even de tas voor het ziekenhuis afmaken......hahaha wat erg als ik dit zo terug lees......ik heb NESTDRANG.....het kwartje is gevallen.....ik wil bevalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeen....

Owja....zelfs de vk sprak al van...stel dat je bevalling nou snel gaat...beval je maar lekker thuis.....dus misschien is er hoopNou dames ik ga even lekker me favo soap kijken....en genieten lees straks wel weer verder.

Enne Petra...succes zo bij je vk he.

Liefs Gea

Hoi Kim,

Nee helaas ook weer niet echt lekker geslapen. Lekker dat je alweer bijna 37W. bent hoor. Ik donderdag over 2 weken. Het begint al wel lekker op te schieten. Ik ben zo benieuwd.

En tja, de nesteldrang is aardig toegeslagen. Ik heb net alle bekleding van de banken gehaald en die zitten nu in de wasmachine. Heerlijk. Nu kan het nog lekker buiten drogen met het mooie weer. Ik geloof dat het morgen minder wordt.
Onze 2 katjes snappen er niks van. Ik ben de hele dag zo een beetje thuis en nu de banken zonder bekleding, het bed op klossen, box in de woonkamer.   Nou, ze zullen er wel aan wennen.

Groetjes Willemijn.

Hoi Gea

Blij te lezen dat alles goed gaat   volhouden hoor

ik maak me een beetje druk denk ik om vrijdag slaap wel heel slecht op het momwent.

Nouja nog een paar daagies en we weten wat meer

Liefs Danielle
35wk en 6 dg

Terug
Bovenaan