Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Misschien een gekke vraag...</p><p>Maar als jullie alleen weg zijn met je baby, hoe ga je dan naar de wc?....</p><p> </p><p> </p>
Gewoon even de wagen zo dicht mogelijk bij de wc laten staan. En even heeeel snel plassen.
Ik heb 2 dochters (23 maanden en 8 weken oud) Vandaag was ik met ze in de stad. De oudste had gepoept, ik moest haar echt verschonen. Dit heb ik gewoon in een cafétje gedaan terwijl mijn jongste dochter in de kinderwagen lag midden in het cafe. Tja, dat is gewoon niet anders.. soms moet je ze ff 2 minuutjes alleen laten
Gewoon even de wagen zo dicht mogelijk bij de wc laten staan. En even heeeel snel plassen.
Ik heb 2 dochters (23 maanden en 8 weken oud) Vandaag was ik met ze in de stad. De oudste had gepoept, ik moest haar echt verschonen. Dit heb ik gewoon in een cafétje gedaan terwijl mijn jongste dochter in de kinderwagen lag midden in het cafe. Tja, dat is gewoon niet anders.. soms moet je ze ff 2 minuutjes alleen laten
Invalidentoilet idd. Zou m'n kleine echt niet onbeheerd achter laten, ookal is het maar voor even. Tegenwoordig heb je zulke gekke mensen. Daar denk ik dan meteen weer aan.